10 stvari koje treba raditi svaki dan da biste imali bolji život

0

1) Boraviti u prirodi


Vjerovatno ste ozbiljno potcijenilli značaj boravka u prirodi. Zapravo, postoje istraživanja koja dokazuju da je tako kod većine ljudi. Odlazak u prirodu smanjuje stres, čini vas kreativnijim, poboljšava pamćenje i može vas čak učiniti boljom osobom.

2) Vježbati

Svi znamo koliko je to važno, ali samo mali broj ljudi istrajava u tjelesnoj vježbi. Pored koristi za zdravlje kojih je previše za nabrojati, vježbanje vas čini pametnijim, srećnijim, bolje spavate, imate veći libido. Studija rađena na Harvardu pratila je grupu muškaraca tokom više od 70 godina i ustanovila da je vježbanje jedna od tajni dobrog života.

3) Provoditi vrijeme sa prijateljima i porodicom

Stručnjak za sreću sa Harvarda Daniel Gilbert smatra vrijeme provedeno sa najbližima jednim od najvećih izvora sreće u našem životu. Odnosi sa ljudima su mnogo važniji nego što obično mislimo. Ako osjećate da nemate društvene veze, to vas može učiniti glupljim ili vas čak može ubiti. Usamljenost može dovesti do srčanog udara, moždanog udara i dijabetesa. Svi dugovječni ljudi stavljaju naglasak na društvenom životu . Dobri odnosi važniji su za dug život čak i od tjelesne vježbe. Prijatelji su ključni za bolji život. Podijelite sa njima dobre vijesti i entuzijastično reagujte kada drugi dijele dobre vijesti sa vama, kako biste unaprijedili svoje odnose. Želite da se odmah osjećate srećnijim? Učinite nešto lijepo za njih.

4) Iskazati zahvalnost

To će vas učiniti srećnijim.
Unaprijediće vaše odnose.
To vas može učiniti boljom osobom.
Time možete učiniti život ljepšim svima oko vas.

5) Meditirati


Meditacija može povećati osjećaj sreće, osjećaj da život ima smisla, raspon pažnje, istovremeno smanjujući osjećaj ljutnje, brigu, depresiju ili umor. Na sličan način, molitva može učiniti da se osjećate bolje – čak i ako niste religiozni.

6) Spavati dovoljno


Ne možete sebi uskraćivati san i očekivati da to neće loše uticati na vas. Kada ste umorni, teže ćete se osjećati srećno. Nedostatak sna povećava rizik od bolesti. Tačno je da ćete kada odspavate donijeti bolju odluku. Nedostatak sna može vas učiniti sklonijim neetičnom ponašanju. Istina je i da ćete biti ljepši ako dovoljno spavate. Poslijepodnevni odmor je takođe odličan. Time povećavate koncentraciju i produktivnost na poslu,  unapređujete sposobnost učenja, otklanjate negativne, a podstičete pozitivne emocije. 

7) Jačati svoj um


Učenje stranog jezika može vam pomoći da izoštrite svoj um. Časovi muzike povećavaju inteligenciju.  Propitivanje vlastitih uvjerenja jača vaš um. Da biste jačali svoju volju potrebno je samo malo truda svaki dan, a volja je zaslužnija za vaš uspjeh od vaše inteligencije. Dvije stvari za kojima ljudi najviše žale na kraju života je što se nisu obrazovali ili što nisu iskoristili neku priliku.

8) Smijati se


Ljudi koji se služe humorom kako bi se nosili sa stresom imaju bolji imunitet, smanjuju rizik od srčanog i moždanog udara, manje ih boli kada popravljaju zube i žive duže. Smijeh bi trebao biti poput dnevne doze vitamina. Samo prisjećanje smiješnih trenutaka može popraviti vaš odnos. Humor je višestruko koristan.

9) Dodirnuti nekoga

Dodir može smanjiti stres, poboljšati timski rad i pomoći vam da budete ubjedljiviji. Zagrljaji vas čine srećnijim. Seks može pomoći u sprečavanju srčanog udara i karcinoma, poboljšati vaš imunitet i produžiti vam život.

10) Biti optimističan

Optimizam vas može učiniti zdravijim, srećnijim i produžiti vam život. U vojsci se to čak uči kako bi se povećala mentalna snaga vojnika. Ako ste samouvjereni, to će unaprijediti vašu učinkovitost.



Share.

Leave A Reply