instant fap
NaslovnicaBlog

Asim Kamber: ŠEPIĆEVE ČAROLIJE (II)

Asim Kamber: ŠEPIĆEVE ČAROLIJE (II)

Neki su mi nakon prošlonedjeljne kolumne postavili s pravom pitanje – Otkuda Šepić i Lipovača u istom košu? Takvima sam dužan objašnjenje da se moje kolumnističke analize isključivo bave medijskim (promotivnim) profilom ova naša dva krajiška politička lidera i medijska zabavljača. Nikako njihovim moralnim atribucijama. Poštenje je nemjerljiva kategorija. Medijski i političko – marketinški aspekt javnog djelovanja i njegovi efekti su svakako audio i vizualno, a i egzaktno uporedivi. I to je samo kontekst komparacije ovog promašeno – ideološkog dvojca.

Poput svih idola bili oni estradni, filmski ili politički, i naši krajiški selebriti – politički idoli komuniciraju sukladno suvremenim komunikološkim pravilima. Osnovna pretpostavka ove moderne komunikacije je da imaš svoje medije i privatne (kućne) medijske promotore koji te 24 sata promoviraju. Za tu promociju naši idoli otkidaju šolde od „usta“ budžetskih korisnika ili iz stranačkih i donatorskih fondova, a veoma rijetko i vlastita sredstva…

Komotno bi Oscara mogli dobiti za originalnost zloupotrebe medija u svrhu samopromocije. Što god skromniji efekti rada utoliko snažniji i učestaliji efekti medijskog promoviranja. Neučinkovitost u radu mora se nekako nadoknaditi. Lokalni plebos u Bihaću i Cazinu stalno je bio u komunikaciji sa svojim idolima (TV, Internet – portali, novine).

Više pročitajte na : http://asimkamber.com/sepiceve-carolije-ii/

KOMENTARI