instant fap
NaslovnicaSanski MostLokalne teme

Hatme u džematu Tomina “šlag na tortu mektebskih akademija u Sanskom Mostu”

Hatme u džematu Tomina “šlag na tortu mektebskih akademija u Sanskom Mostu”

Posljednji u nizu završnih ispita vjerske pouke u Sanskom Mostu, danas (02.08.2015. god.) je upriličen u džematu Tomina.
Kako samo znaju džematlije ovog džemata, zajedno sa svojim vrijednim imamom, današnju svečanost su svi prisutni mogli osjetiti u punom smislu riječi.
Svečana atmosfera odisala je u okolini Kula džamije koja je, unatoč toplom ljetnom danu bila ispunjena skoro do posljednjeg mjesta.
Hatmenski ispit je položilo šest učenika (Imran Kumalić, Hamza Kumalić, Muhamed Spahić, Lejla Midžan, Edisa Mušić i Amina Bašić) pomenutog mekteba.
Učenjem Kur’ana na kom bi pozavidili i stariji polaznici medrese, znanjem iz oblasti ahlaka, fikha, akaida I drugih naučnih grana islamskog nauka, svršenici mekteba u Tomini su oduševili sve prisutne a posebno imame koji su prisustvovali ovoj svečanosti.

Oduševljenje nije krio ni izaslanik glavnog imama prof. Muvedet ef. Vuković koji se poslije završenog ispitnog dijela programa obratio prisutnima naglasivši trud imama džemata Tomina prof. Mirsad ef. Spahića koji je viđen na ovoj predivnoj prezentaciji usvojenog znanja te istom uručio skromnu hediju ispred Medžlisa IZ Sanski Most.

Prof. Mirsad ef. Spahić je iskazao zahvalnost svim pristnima na podršci a posebno roditeljima i djeci, zahvaljući čijoj upornosti i predanom radu je upriličena ova nesvakidašnja svečanost.

Učešće u programu, u vidu predivnog učenja kur’anskih odlomaka, uzela je i kćerka prof. Ishak ef. Ahmetovića Sumeja Ahmetović.

Diplome i prigodne nagrade Medžlisa IZ Sanski Most je uručio prof. Ibrahim ef. Hasić a dovu na kraju programa je proučio prof. Mirza ef. Žerić.

Zadovoljstvo postignutim uspjehom su potvrdili i prisutni članovi rodbine i prijatelja mektebskih sljavljenika koji su nakon podne-namaza, kako samo u Krajini znaju, djecu okitili novčanim prilozima I prigodnim poklonima u cilju satisfakcije budućih generacija i polaznika mektebske nastave.

KOMENTARI