Mladi sanjanin kreirao marketing plan FK Veležu

1

FK Velež od ove godine ima novi marketing plan koji će mu vratiti staru slavu.

Naime grupa studenata multidisciplinarnog studija Poslovne informatike na čelu sa našim sugrađaninom Muhamedom Islamovićem osvojili su prvo mjesto na takmičenju marketing planiranje.

Ova grupa studenata je između ostalog: istražila razloge pasivnosti (neučlanjenost, nedolasci na utakmice) velikog broja osoba koje se smatraju simpatizerima F.K. Velež; predložila načine promovisanja koji bi na najbolji način, uz pozitivne performanse Kluba i nove pravce poslovanja, predstavili širokom auditoriju koji je ciljna skupina Kluba; dizajnirali adekvatnu i efikasnu marketing strategiju kojom bi se povećao broj aktivnih članova koji bi se uključili u rad Kluba; kreirali kreativna rješenja direktnog i guerilla marketinga kako bi potaknuli partnere i sponzore koji mogu aktivno stimulirati dalji razvoj Veleža itd.

Muhamed Islamović je istekao: “Jako mi je drago što se trud i rad isplatio. Maksimalno smo se zalagali da marketing plan za F.K. Velež uradimo prije svega sa ciljem da pomognemo i osvježimo marketing odjel Kluba sa našim vlastitim idejama. Veliko hvala za sve ljude iz Kluba koji su nam pružili maksimalnu podršku u protekla tri mjeseca. Mojim kolegama također želim čestitati i zahvaliti se na odličnom timskom radu i zalaganju“.



Share.

1 komentar

Leave A Reply