instant fap
NaslovnicaBiH

Bez podrške radnika, ali i SDP-a?!

Bez podrške radnika, ali i SDP-a?!

Nakon sastanka sa članovima oba sindikata koja djeluju u ovom preduzeću, direktor preduzeća Gras Haris Kadić jučer je podnio ostavku.

Nezadovoljstvo radnika je kulminiralo najavom ulaska Centrotransa u javni gradski saobraćaj. Kako nam je kazao Nazif Dacić, predsjednik Sindikata vozača Grasa, ostavka je od Kadića zatražena zbog njegovih istupa u javnosti, a u kojima je hvalio Centrotrans.

– Rekli smo mu ili da ne potpisuje nikakve dokumente kojima se prepuštaju linije drugim prevoznicima ili da ide, a on je odabrao ostavku. Nju će podnijeti članovima Nadzornog odbora Grasa na sjednici zakazanoj za 9. avgust. Obustavu ćemo napraviti i jedinstveno ćemo sa Sindikatom komunalne privrede nastupiti ukoliko se zaključci sa tematske sjednice Skupštine KS-a posvećene problemima u Grasu ne ispoštuju, istakao je Dacić.

Prema riječima Enesa Dizdarevića, člana Sindikata vozača, u ovom preduzeću se ne protive konkurenciji, ali zdravoj, a ne onoj koja ima za cilj uništiti Gras.

– Otkako je Haris Kadić stigao u Gras, jedino šta smo osjetili jeste smanjenje toplog obroka. Sindikat vozača ne vjeruje u priču koja se sad plasira, a koja govori o tome da će Centrotrans ući na linije te da nijedan radnik Grasa neće dobiti otkaz. To su priče za malu djecu. Gras se sistemski uništava zbog lokacije. Veliki obim vozila je tu, tako da je najlakše uništiti Gras, iseliti firmu i gotovo. Svaka normalna konkurencija je dobrodošla, ali ovo je udar na Gras i ovdje se radi na uništavanju jedne firme koja postoji 125 godina, kazao je Dizdarević.

Iz Sindikata vozača pozivaju radnike da budu jedinstveni jer više nije u pitanju pripadnost jednom ili drugom sindikatu. Došla je u pitanje egzistencija radnika.

– Uništavanje Grasa započeo je Ajdin Kobilić. On je srušio vozni park sa više od stotinu vozila na njih pedesetak. Kobilić je počeo rušenje Grasa, da li po nečijim instrukcijama, nije naše da ocjenjujemo, ali od njega je krenulo sve. Gras je pao za 70 posto voznog parka u šestomjesečnom mandatu Kobilića. Cilj je da se Gras svede na trolejbuski i tramvajski saobraćaj. Za nas su za ovakvu situaciju najodgovorniji premijer Kantona Sarajevo i kantonalni ministar saobraćaja Fikret Musić i Haris Lulić. Mi smo se bezbroj puta obraćali Musiću i Luliću, ali gospoda se nikad nije udostojila da ni na jedan dopis odgovori, a kamoli da nas pozove i da razgovaramo. Vidjećemo kako će se situacija odvijati. Prikupljamo materijale i nećemo ništa raditi napamet. Pozvaćemo radnike i tražiti smjenu Musića i Lulića. Nema više podjela, svi smo u istoj situaciji. Sve uposlenike i njihove porodice pozvaćemo pred Kanton i tražićemo smjenu premijera, ministra i ostalih koji su doveli Gras do ovoga. Oni su krivi za ovo i sve su namjerno uradili. Smijenili su Hasana Bašića, koji je podigao firmu, preko Kobilića, koji je uništio, naglasio je Dizdarević.

Zaključci sa tematske sjednice samo su poslužili da se radnicima Grasa i Sarajlijama zamažu oči. Sada se samo kupuje vrijeme. Tačne su i informacije da se ljudi primaju mimo konkursa, odnosno na ugovore. Nezvanično, Kadić je na sastanku sa radnicima kazao i da više nema podrške resornog ministra Harisa Lulića, koji se posvetio kampanji za načelnika Općine Stari Grad, a njemu prepustio vruć krompir.

Oslobođenje.ba

KOMENTARI