instant fap

Dacia, mali brend sa velikim planovima

Dacia, mali brend sa velikim planovima

Od osnivanja 1968. preko pripajanja Renault Grupi 1999. pa sve do danas, mala rumunska marka nezaustavljivo raste i osvaja međunarodna tržišta, a sve zahvaljujući isprobanom receptu za uspjeh: ponudi jednostavnih vozila po najboljoj cijeni. Dacia danas više nego ikada odgovara na savremene potrebe i sprema se da ispiše novo poglavlje vlastite priče o uspjehu.

Pomalo nekonvencionalnim pristupom, Dacia posljednjih 15 godina izaziva čuđenje u automobilskom svijetu. U sve kompleksnijem okruženju, marka se okreće kupcima koji prednost daju racionalnim oblicima potrošnje i danas je prisutna u 44 zemlje i broji više od sedam miliona kupaca.

Bilo jednom u pokrajini Daciji…

Dacia je osnovana 1968. godine sa jasnim ciljem: svim Rumunima ponuditi savremena, robusna i štedljiva vozila. Ime je dobila po istoimenoj historijskoj pokrajini na području današnje Rumunije. Pod vodstvom Louisa Schweitzera, Dacia se 1999. godine pridružuje Renault Grupi i okreće novu stranicu.

Ali, pravi zaokret u historiji marke se dogodio 2004. godine kada je predstavljen Logan – savremena, robusna i, prije svega, pristupačna porodična limuzina. Originalno dizajniran za tržišta u razvoju i ponuđen po nenadmašnoj cijeni od samo 5.000 eura, ovaj model je ostvario veliki prodajni uspjeh čak i na zapadnoevropskom tržištu, gdje se prodaje od 2005. godine. Logan je bio prava revolucija na tržištu automobila jer je kupcima omogućio da priušte sebi novo vozilo po cijeni polovnog.

Godine 2008. je predstavljen Sandero, Dacijina druga perjanica proizvedena pod pokroviteljstvom Renault Grupe. Sandero se ujedno dokazao i kao najprodavaniji model marke. Njegove brojne prednosti – prostor u kabini dostojan više klase, praktične i svestrane karakteristike vozila po nenadmašnoj cijeni – stavile su ga u sam vrh prodaje privatnim kupcima u Evropi.

Dacia je 2010. ponovno uzdrmala automobilsku industriju ponudivši najpristupačniji SUV na tržištu: Duster, privlačno i cjenovno pristupačno vozilo spremno za svaki teren. I ovaj model je također ostvario zavidan prodajni uspjeh.

Ali, priča tu ne staje. Novu revoluciju marke predvodi Spring, najpovoljniji električni automobil na evropskom tržištu. Predstavljanjem električnog gradskog automobila sa izgledom SUV-a, Dacia još jednom ruši konvencije i stavlja električnu mobilnost na raspolaganje svima.

Dacia za danas i sutra

Dacia je sve modernija i više nego ikada prilagođena zahtjevima vremena ali ne zaboravlja da ostane dosljedna onome čemu duguje svoj uspjeh: najbolji odnos cijene i kvaliteta u svim vozilima. Od dizajna preko proizvodnje i transporta do prodaje, marka ostaje vjerna strategiji optimizacije troškova na svakom koraku kako bi kupci platili samo za ono što im je zaista potrebno.

Ciljevi marke? Da pokori nova tržišta jedinstvenim i posebno efikasnim poslovnim modelom kao i bogatijom ponudom vozila kojom će zadovoljiti osnovne potrebe kupaca. Sve to uz širenje palete proizvoda, posebno u segmentu C. Dacia Bigster Concept, predstavljen u januaru 2021. prilikom otkrivanja strateškog plana Renaulution, je najava novog zaokreta marke.

Bigster Concept je dokaz da će Dacia nastaviti da razvija još privlačnija, još više cool, ali i dalje pristupačna i esencijalna terenska vozila. Stvoren za vožnju na otvorenom i po prašnjavim putevima, Bigster Concept je pravi ogoljeni SUV u svojoj klasi. Bez suvišnih dodataka, hroma i lažnih aluminijumskih umetaka, koncept nudi samo ono najosnovnije. Pri tome su njegovi spoljašnji zaštitni dijelovi izrađeni od neobrađenih recikliranih materijala, što je zaista hrabar potez. Jednostavne linije i vanvremenske proporcije dokaz su robusnosti, pustolovne prirode i slobodnog duha marke.

Dacia je predstavila novi vizuelni identitet kojim namjerava da ispiše novo poglavlje svoje historije. Nova vizualna obilježja marke ali i njenih terenaca odražavaju suštinsku potrebu savremenog svijeta: ponovno se povezati sa okolinom i podijeliti jednostavna zadovoljstva sa najbližima.

KOMENTARI