instant fap

Ensar Čolpa, fitnes trener i promotor zdravog načina života

Ensar Čolpa, fitnes trener i promotor zdravog načina života

Rođen u Sarajevo 04.07.1994. godine, Ensar Čolpa je cijeli život posvetio sportu, a posljednih sedam godina se bazirao na fitness, u kojem je pronašao strast. Bachelor je Fakulteta sporta i tjelesnog odgoja, smjer menadžment u sportu / odsjek školovanje trenera svih kadrova sporta.

Iskusan u radu s klijentima, individualnog formiranja idealnog režima prehrane i treninga. Odličan motivator i ugodno okruženje. Ensar Čolpa misli da je za uspjeh potrebno dati cijelog sebe u ono sto radimo.

Pomoći će vam da dođete do zamišljenog cilja, naučite kako vaše tijelo funkcionise i šta vašem organizmu treba i zato je baš on idealan vodič za vaš trening. Obratite mu se za personalni ili online trening, pojedinačno ili u paru.Fitness za mene nije samo element koji doprinosi zdravlju i izgledu, to je način života, jer podrazumjeva svakodnevno pridržavanje ishrane, redovnu fizičku aktivnost, pozitivno razmišljanje, a sve navedeno spada u zdrave navike koje bih izdvojio i preporučio svima da ih uvrste u svoj život. Čak i ako niste “zaljubljenici fitnessa”, zasigurno svi želite živjeti kvalitetno i dobro.

Svaki početak se smatra teškim, nažalost to nam je usađeno u svijest, ali to uistinu i nije istina. Za početak je dovoljno uraditi jedan trening, pojesti jedan zdravi obrok, smršati jedan kilogram ili “zategnuti” i poboljšati jednu mišićnu partiju. Krenite od malih stvari i ponavljante ih iz dana u dan, trudeći se da svaki dan idete korak više. Na taj način ćete sigurno bez velikih restrikcija i naglih promjena, jednostavno uvoditi zdrave navike, a otklanjati one loše. Posebno kada vaše tijelo krene davati signale da mu promjena godi, to će biti dodatni motiv, stanje uma i odraz u ogledalu su i više nego odličan podsticaj da se nastavite truditi i nadmašivati samog sebe.

Istina je da dosta ljudi zanemaruje činjenicu da stvari koje jedemo su refleksija našeg izgleda. Mada primjećujemo npr.po marketima i tržnim centrima veću zastupljenost zdravih namirnica, proteinskih krutih i tečnih obroka, suplemenata i sl. Zbog toga je sada lakše jesti usput i pratiti režim ishrane, ako imamo razvijenu svijest o tome i želimo paziti naše tijelo i zdravlje. Fitness postaje trend koji nama dolazi sa zapada i mislim da će uzeti veliki mah i kod nas.

Najbolje vrijeme za trening je u trenutku kada vama najviše odgovara. Postoji gomila istraživanja o toj temi, ali zasigurno da će biti manje djelotvoran trening koji jedva stižemo uraditi u nekoj frci jer je tako preporučeno, nego da sami organizujemo svoj dan i odemo u fiteness centar.

Trening je moguće uraditi i bez trenera, ali za one koji hoće brže rezultate i više znanja, jedini način da to ostvare jeste uz ličnog trenera.

Broj treninga sedmično zavisi od našeg trenutnog stanja i željenog cilja. Naravno da neće isto trenirati osoba koja ima 15 kg viška i osoba koja ima 5 kg viška. Minimalan broj treninga na sedmičnom nivou jeste tri puta.

Celulit kod žena jeste problem, a ohrabrujuća vijest za sve žene je da uz pravilno izbalansiranu ishranu i težinski trening mogu dosta utjecati na riješavanje istog. Nemojte se samo bazirati na kardio vježbe, već se posvetite tegovima i ne brinite da ćete poprimiti muškobanjasti izvgled, trebalo bi vam par godina uzastopnog treninranja za to.

Takmičenja su pored ljubavi prema tome, rekao bih jedna faza koju sam želio isprobati kako bih savladao niz procesa kojih se rekreativci ne dotiču, pa na taj način na svom tijelu osjetiti kako je spustiti procenat masti ispod normalnih granica i kasnije prenijeti to iskustvo na druge. Naveo bih da sam 2018.godine u Bihaću u kategoriji Men’s physique osvojio srebrenu medalju na državnom nivou. Jedno divno iskustvo i sjajna uspomena, ali za sada nažalost nemam planove takmičiti se zbog preobimnih poslovnih obaveza.

Pravila ishrane su jednaka svakom režimu pravilno izbalansiranog unosa namirnica, osim što se akcenat stavlja na visokoproteinsku hranu. Obroke imam raspoređene na 5-6 puta u toku dana, raspoređene na svaka 3-4h. Jako je bitno ispoštovati dnevni unos svih nutrijenata kako bih sačuvao formu i izgled, jer našem tijelu više godi da smo debeli, nego fit.

Motivaciju možete naći svuda oko sebe, možda želite nositi manji broj hlača, imati zategnutije tijelo, više samopouzdanja i sl.ali najbitnije od svega jeste da želite postati bolja verzija sebe i izgledati bolje, a jedini način za to jeste redovan trening i pravilna prehrana. To neka vam bude najveći motiv jer on će u usporedbi od ovih gore navedenih trajati i pomoći će vam na duge staze.

Za više informacija javite mu se na [email protected] ili na broj telefona 062321113.

Ili putem instagrama.

KOMENTARI