instant fap
NaslovnicaAUTO

Fabular – Dobro društvo za dobru komunikaciju

Fabular – Dobro društvo za dobru komunikaciju

Fabular je nezavisna agencija za komunikaciju i branding u Sanskom Mostu. Spaja pametne strategije, inovativne koncepte i vrhunsku izvedbu.

Pomaže firmama i pojedincima u marketinškoj komunikaciji i brandingu.

Jednosmjerno oglašavanje kakvo poznajemo polako umire, potrebno se okrenuti Advertisingu koji stvara nove vrijednosti za korisnike i, posljedično, proizvođače. To je nova uloga stratega, kreativaca i ostalih profesionalaca. Pasivni termin “potrošači” sve lošije opisuje publiku koja i sama sudjeluje u kreiranju komunikacije pa i samih proizvoda i usluga (crwodsourcing) – na nama je da u toj komunikaciji sudjelujemo i oblikujemo je na način da stvara pozitivne učinke za sve.

Fabular kreira strategije, kreativne koncepte, marketinške kampanje (tv, radio, tisak, outdoor, online, event…), imena i vizualne identitete (logotipi, ambalaža…), ali i rješenja do kojih ćemo tek doći i koja izlaze iz okvira klasičnog oglašavanja.

Fabular savjetuje prilikom odabira agencije, kreativnih rješenja, analizira postojeće stanje, pomaže sastavljati projektne zadatake…

Agencija k’o agencija. Zašto baš Fabular?
Jer se mijenja svijet oko nas pa se moramo mijenjati i mi. Način na koji (masovno) komuniciramo, baš kao i gospodarstvo, doživljava nevjerojatne promjene, a reklamne se agencije drže provjerene formule. Samo nas stalna potraga za novim rješenjima čini spremnim na izazove oko nas. Agenciju čine ljudi, ne uredi, računala ili aparati za kafu. Upoznajte copywritere, dizajnere, stratege kojima ste povjerili vaš biznis. To su profesionalci o čijem talentu i znanju ovisi vaš uspjeh. Razvikane agencije koje će možda vaš projekt uvaliti malcu na praksi nisu garancija dobro obavljenog posla. Kumov mali može složiti logo, ali može li to napraviti na način da govori o vašem poslu i unaprijedi prodaju?

Mi smo velika firma. Znači li to da tražimo dalje?
Male firme znače fleksibilnost. To ne znači brif u petak i prezentaciju u ponedjeljak ? To znači da je umjesto uspavanog hladnog pogona mreža top kreativaca i profesionalaca projektno organizirana prema osobnim afinitetima i sposobnostima koja može optimalno odgovoriti na izazov zadanog brifa.

Je li Fabular digitalna agencija?
I ne samo to; i TV agencija i izdavačka kuća i ulični umjetnik. I još puno toga. Naziv digitalna agencija smislilo je neki lukavi manager da klijentima zvuči modernije i specijaliziranije. Komunikacija ne poznaje (medijske) granice. Oglašavanje u svijetu već je neko vrijeme proizvodnja sadržaja i dodane vrijednosti. Kreativci više nego ikad trebaju biti pisci, scenaristi, producenti, redatelji u službi zabavljanja/informiranja masa i prikupljanja lajkova, šerova i posljedično kuna. Otvara nam to mnoge prilike, veće budgete, šire platforme, prijemčljivije publike. Samo ako smo spremni za ove promjene.

Danas imamo lajkove i Google oglase. Je li kreativa uopće važna?
Nema medijske ili tehnološke inovacije koja će u kvalitativnom smislu nadomjestiti dobru staru pametnu ideju. Medij je samo sredstvo – za što ćemo ga upotrijebiti i što time postići ovisi o spretnosti, znanju i talentu onoga koji ga se laća. Bilo da se radi o kreativnoj egzekuciji, strategiji ili bilo kojem drugom elementu argument “jer se to tako radi” ne radi za nas. Biti uspješan znači pomicati granice (čak i kad je to nova dimenzija web bannera), naravno u svrhu zadanog cilja ne inovacije radi.

Više informacija na www.fabular.net

KOMENTARI