Facebooku” je najviše ljudi neophodno u sektoru marketinga, tačnije reklamne prodaje, gdje traže preko 100 osoba, navodi CNN Money. Razvoj Oculusa doveo je do otvaranja 52 nova radna mjesta, a napori kompanije da obezbijedi internet u različitim dijelovima svijeta zahtijeva regrutaciju mehaničkih tehničara u oblasti vazdušno-kosmičkog prostora, avio inženjere, menadžere probnih letova…
Kako ih čeka veliki posao, “Facebook takođe” pojačava i svoj HR tim pa traži 43 regrutera i 28 osoba u oblasti ljudskih resursa, piše Bizlife.rs.
“Facebook” ima nešto preko 8.000 zaposlenih, što i nije mnogo ukoliko se ima u vidu da Linkedin ima nešto više od 5.000 zaposlenih, a ostvaruje tek jednu petinu prihoda “Facebooka”.
Inače, najveća društvena mreža prošle godine je posredno uticala na otvaranje 4,5 miliona radnih mjesta u svijetu i ostvarivanje dodatnih 227 milijardi dolara prihoda, pokazuju podaci studije revizorsko-konsultantske kompanije Deloitte. “Facebook” je najviše uticao na ekonomiju SAD, Velike Britanije, Brazila i Francuske.
KOMENTARI