Kada početkom naredne godine na europska tržište dođe Ford Puma, ovaj model neće imati ništa zajedničko sa istoimenim kompaktnim coupeom na prijelazu dva milenijuma (1997-2002).
Nova Puma je kompaktni crossover dužine 4,19 metara i visine 1,54 metra, postavljen na modificiranu platformu Fieste.
Novina u motornoj paleti je 1.0 litarski trocilindrični Ecoboost u kombinaciji sa 48-voltnom baterijom – Mildhybrid pogonski sistem koji razvija 155 KS. Na startu prodaje bit će dostupan i trocilindrični benzinski motor snage 125 “konja”, dok se kasnije očekuje jednako snažni 1,5 litarski dizel.
Zapreminom od 456 litara, prtljažnik Pume je najveći u klasi, a tu je i standardni “Ford MegaBox”, fleksibilni podni pretinac kapaciteta do 80 litara.
Puma je dostupna u četiri nivoa opreme – Titanium, Titanium X, ST-Line i ST-Line X. Tako Ford Puma Titanium X nudi, između ostalog, 18-inčne aluminijske naplatke, kromirani vanjski i unutrašnji drvene dekoracije.
ST-Line X nudi sportsko ogibljenje i vizuelno sportski usklađen enterijer kao i 12,3-inčni digitalni instrument panel koji pokriva cijeli spektar boja. Sve verzije dolaze standardno sa Ford Pass-Connect modemom koji pretvara automobil u mobilni Wi-Fi hotspot za do deset elektronskih uređaja.
Po prvi put u jednom od svojih B-segment modela, Ford nudi kameru za vožnju unazad sa tehnologijom split-view koja prenosi sliku od 180 stepeni do ekrana osjetljivog na dodir. Novi Ford Puma izrađivat će se u Rumuniji.
KOMENTARI