instant fap
NaslovnicaUncategorized

Honda NSX Concept: Jurilica sa duhom prošlosti

Honda NSX Concept: Jurilica sa duhom prošlosti

Prije 22 godine Honda je lansirala svoju posljednju viziju superautomobila, koji je na tržištu ostvario veliki uspjeh.

Riječ je o modelu NSX, kultnoj jurilici koja je u klasi supersportista bila i ostala sinonim za beskompromisni kvalitet i pouzdanost, te vozne osobine koje su bile u rangu sa znatno jačim i zvučnijim konkurentima. U vrijeme razvoja prvog NSX-a, Honda je osvajala F1 šampionate sa legendarnim Ayrton Sennom, koji je aktivno učestvovao u finalizovanju ovog danas kultnog sprintera.

Posljednji primjerak prve serije NSX-a sa traka je sišao 2005. godine, a od tada pa do danas Honda je samo razmišljala o eventualnom zamjeniku. To samo se prošle godine pretvorilo u koncept nasljednika, koji je pod značkom Acura prvi put otkriven na sajmu automobila u Detroitu. Ove godine Honda NSX Concept svoj evropski debi doživjela je u Ženevi, gdje je objavljeno da će u naredne tri godine biti uvrštena u serijsku produkciju.

Iako je za nasljednika prvog NSX-a bio najavljen pogon sa V10 agregatom, Honda je odlučila da svog novog sprintera opremi najnovijom generacijom 3.5-litarskog V6 benzinca, koji predstavlja integralni dio Sport Hybrid SH-AWD pogona. Riječ je o Super Handling hibridnom pogonu na sve točkove, koji kombinuje jedinstveni pogon sa dva elektromotora na prednjoj osovini i podesivi bilateralni sistem sa kontrolom obrtnog momenta, koji u krivinama omogućava stvaranje negativnog ili pozitivnog momenta na prednje točkove.

Pogon zadnje osovine povjeren je 3.5-litarskom benzincu sa direktnim ubrizgavanjem goriva, koji, kako se još uvijek pretpostavlja, zajedno sa elektromotorima generiše ukupnih 400 KS. Prenos snage na podlogu povjeren je transmisiji sa dvostrukim kvačilom, koja radi maksimalne učinkovitosti u svom kućištu krije još jedan elektromotor, a sve ukupno bi trebalo rezultovati ubrzanjem od 0 do 100 km/h za manje od pet sekundi, te minimalnom prosječnom potrošnjom i emisijom štetnih izduvnih gasova. Sa ovakvim kvazi 4×4 pogonom, te maksimalno sniženom težinom vozila, zahvaljujući upotrebi lakih materijala, u Hondi obećavaju da će novi NSX predstavljati do sada neviđenu sinergiju između čovjeka i mašine, ali istovremeno i superautomobila koji je među prvima preuzeo odgovornost za zaštitu životne sredine.

Nova Honda NSX razvijaće se u Honda R&D američkom odjelu, a proizvodiće se u Hondinoj fabrici u Ohiou. Eventualna cijena još uvijek nije poznata, ali se pretpostavlja da neće biti ispod 100.000 američkih dolara.

KOMENTARI