instant fap

Hrana bogata vlaknima

Sezona godišnjih odmora u SAD-u donijela je novu hit-destinaciju, spa- centre koji nude tretmane za mršavljenje. Treninzi izdržljivosti, kažu njihovi stručnjaci, grade mišiće koji su ključni za snagu i poboljšavaju metabolizam, ali za sagorijevanje kalorija treba da se okrenete kardiovježbama.

Mnogi ljudi vole da se bave pilatesom i jogom, što je odlično, ali to nije najbolje rješenje kada je sagorijevanje kalorija u pitanju. Ako želite da smršate, sedamdeset posto vašeg treninga trebalo bi da budu kardiovježbe. Stručnjaci napominju da nema potrebe da nakon napornog vježbanja odgađate užinu. Ljudi misle da će ako jedu nešto nakon vježbanja, poništiti sav trud. Ako tako postupate, vjerovatno ćete zateći sebe kako se prejedate nekoliko sati kasnije.
Ne postoji magična hrana, dodatak ishrani, tableta ili nešto drugo što će na čudesan način istopiti vaše kilograme, kažu nutricionisti. Umjesto potrage za čarobnim napitkom, bolje tražite hranu bogatu vlaknima, savjetuju oni.

Brojanje kalorija jeste važno, ali je još važniji sastav hrane koju unosimo. Zato valja birati niskokaloričnu hranu koja će nas istovremeno i zasititi. “Najbolji izbor u ovom slučaju su voće i povrće. Neka oni čine najveći dio vaših obroka”, objašnjavaju oni i dodaju da bi trebalo unositi 30 mg vlakna dnevno, to će vas zasititi, nećete se prejesti, ali nećete ni gladovati. Kao najbolji izbor preporučuju maline, kruške, zobenu kašu i artičoke.

Tako stručnjaci savjetuju da uz ostali hranu u prvoj sedmici treba popodne jesti zdravu, niskokaloričnu užinu. U drugoj sedmici koristiti saharin umjesto šećera da zasladite kafu, u trećoj jesti salatu umjesto ručka, a u četvrtoj sedmici jesti ribu bar dva puta dnevno.

KOMENTARI