instant fap

Je li šetanje zaista vježbanje?

Je li šetanje zaista vježbanje?

Ljudsko tijelo treba pokret kako bi bilo funkcionalno i zdravo.

Hodanje je lagan i besplatan način rekreacije, ali da li je dovoljno da bismo ga mogli smatrati vježbom koja sa sobom nosi sve dobrobiti za psihičko i fizičko zdravlje?

“Naravno da je bolje, nego sjediti, ali kako bismo izvukli maksimum iz hodanja trebamo ga kombinirati s aerobnim vježbama (trčanjem, bicikliranjem i plivanjem) te s vježbama snage. Samo hodanje jednostavno nije dovoljno za većinu ljudi. To ne znači da nije dobro za zdravlje, već samo da nije dovoljno”, objašnjava Jackson Fyfe, naučnik iz područja sporta za portal Inverse.com.

“Ako možete hodati brzinom od četiri do šest kilometara na sat, pola sata do sat na dan, tada hodanje ima učinka na zdravlje – prevenira kronične bolesti i smanjuje rizik od ozljeda kod bavljenja drugim sportovima”, dodaje biokemčar Kevin Netto.

Profesor Tim Olds iz Australije, čije je područje djelovanja vezano za zdravlje, upozorava da je premalo hodati samo pola sata dnevno. Ljudi su nekada hodali 4 do 6 sati svaki dan.

“Kako bismo za 20 posto smanjili rizik od prerane smrti trebali bismo hodati barem 56 minuta dnevno ili trčati 16 minuta”, kaže Olds za Inverse.com, navodeći rezultate istraživanja provedenog u Australiji, piše Metro-portal.

KOMENTARI