instant fap

Kako izdržati ovu žegu, a ne piti vode na galone?

MOŽDA TOGA niste ni svjesni, no naše tijelo gubi tekućinu svakog trenutka. Svaki dan iz našeg tijela ode nešto manje od 2.5 litre vode, kroz disanje, perspiraciju i eliminaciju otpada. Visoke temperature, vlaga i fizička aktivnost pojačavaju taj gubitak, tako da je pravi izazov ljeti biti hidratiziran. Osim vode, hrana nam u toe može pomoći.

Oko 20% dnevnih potreba vode dobivamo preko hrane, no ako pametno biramo namirnice taj postotak ide prema gore a naš organizam je sretniji. Na stranici shape.com sastavili su spisak od 10 namirnica koje vam mogu pomoći da kroz dan opskrbite organizam s još više tako potrebne H2O.

(oko 130 gr nasjeckanih) sadrži oko 1.7 dcl vode

Tikvica srednje veličine sadrži oko 1.7 dcl vode

Jogurt (malomasni, od oko 17.dcl) sadrži oko 1.55 dcl vode

(oko 130 gr nasjeckanih) sadrži oko 1.5 dcl vode

(oko 130 gr nasjeckane) sadrži oko 1.5 dcl vode

(oko 130 gr nasjeckanog) sadrži oko 1.2 dcl vode

Smeđa riža (oko 80 gr kuhane) sadrži oko 70 ml vode

Crni grah (oko 80 gr kuhanog) sadrži oko 50 ml vode

Divlji losos (oko 80 gr kuhanog) sadrži oko 50 ml vode

Quinoa (oko 80 gr kuhane) sadrži oko 50 ml vode

Ovo je ukupno oko 1.2 litara vode. Da biste nadomjestili ostatak dnevnih potreba za vodom, poigrajte se s običnom pa joj dodajte okuse, boju i hranjive sastojke prirodnim namirnicama poput voća i povrća. Dodajte malo prirodnog voćnog soka u običnu ili gaziranu vodu. Možete recimo sok od višanja, mandarina, grožđa ili borovnica ako su vam pri ruci. Dodajte ovakvoj vodi par listića svježe mente, naribanog đumbira, ploškica krastavaca, limuna ili limete ili bilo kojeg drugog voća koje je u sezoni.

Također, sezonsko voće smrznite u kockicama leda pa kad šarene kockice ubacite u vodu, osim super boje, dobit ćete i fini, blagi okus.

KOMENTARI