instant fap

Kako jesti vani, a jesti zdravo?

SVI SE volimo ponekad počastiti i nakon napornog radnog dana izaći s prijateljima van na večeru. Lijepo je za promjenu ne razmišljati i prepustiti nekome drugom brigu o pripremi hrane. Iako jedete vani želite jesti ne samo ukusno, nego i zdravo. Istraživanja su pokazala da hrana pripremljena u restoranima sadrži puno više masnoća, soli i kalorija, ali ne brinite, postoji način kako jesti vani, a ipak jesti zdravo. Internetska stranica bbc.co.uk donosi par savjeta koje vrlo jednostavno možete primijeniti na vašoj sljedećoj večeri u omiljenom restoranu.

  • Ako niste sigurni od čega je pripremljeno neko jelo, nemojte se libiti pitati. Ako konobar ne zna, kuhar će sigurno znati.
  • Uvijek mislite unaprijed. Ako znate da će te navečer izaći na bogatu večeru pripazite što i koliko jedete tijekom dana.
  • Nemojte samo iz pristojnosti pojesti još jedno jelo, iako više niste gladni.
  • Desert nakon glavnog jela naručite samo ako ste još uvijek gladni, a i u tom slučaju radije izaberite voćnu salatu ili neku drugu laganiju opciju.
  • Obično su porcije u restoranima poprilično velike pa iako nam se čini da nam je to previše hrane, ipak imamo osjećaj da moramo sve pojesti. Ako je porcija jako velika podijelite je s prijateljem. Probat će te ukusno jelo, a zbog veličine porcije nećete osjećati grižnju savjesti jer niste sve pojeli.
  • Kad god možete, uvijek radije za prilog naručite povrće ili bar salatu. Tako će te prije biti siti, a nećete morati brinuti o višku kalorija ili o tome kako će te previše pojesti.
  • Uvijek radije birajte jela koja su pripremljena na roštilju, pečena ili kuhana u vlastitom soku umjesto onih prženih u ulju. Jela koja nisu pržena u ulju, zdravija su i sadržavaju puno manje kalorija.
  • Izbjegavajte umake na bazi sira ili maslaca jer su obično imaju puno više kalorija od umaka koji su, na primjer, na bazi rajčice. Ako ste pak veliki ljubitelj sira, radije naručite posebnu platu sira koju će te podijeliti s nekim.

KOMENTARI