instant fap

Kako na poslu jesti zdravije

RADITE stresan posao? Dan vam je užurban? Bez obzira na okolnosti, ne smijete se lišiti zdravih prehrambenih navika. Evo pet savjeta koje preporučuje foodnetwork.com, kako paziti na zdravu prehranu i na poslu.

1. Doručkujte. Važnost zdravog doručka u užurbanom životnim ritmu je nepobitna. Čak i ako ste od onih koji ujutro popiju svoju dozu kave i to zovu doručkom, pokušajte pojesti svježe voće, jogurt ili pecivo od cjelovitih žitarica sa žlicom nezačinjenog maslaca ili maslaca od kikirikija.

2. Odmaknite se od radnog stola. Neka istraživanja su pokazala da 83 posto ljudi jedu grickalice za svojih radnim stolom. Umjesto da žvačete štogod vam se nađe pod rukom, odmaknite se od stola, kompjutera i ostalih elektroničkih uređaja. Sjednite na neko mirno mjesto koje gleda u prirodu ili nebo i u miru uživajte u svakom zalogaju.

3. Pripremite se. Kad shvatite da ste ogladnjeli, ne trčite odmah u najbliži fast food. Prikupite menije okolnih restorana koji dostavljaju obroke i pregledajte ih unaprijed. Izdvojite najfinije i najzdravije opcije tako da kad ogladnite, točno znate koga zvati i što tražiti.

4. Spremite doma. Jedan od najsigurnijih načina da na poslu pojedete zdrav obrok je da ga doma pripremite i ponesete. Zdravi sendvič u vrećici, hladnu salatu ili varivo koje možete podgrijati u mikrovalnoj – mislite na to dan prije.

5. Kontrolirajte se. Oko 14-15 sati mnoge uhvati “fjaka”. Padne razina šećera, pospanost nastupi i tražimo nešto slatko da nas “digne”. Suzdržite se od čokoladica i pokušajte birati zdravije grickalica. Opskrbite se tamnom čokoladom i priuštite si redak (oko 25 grama) na dan. Kombinirajte sa svježim voćem i dobit ćete pravu antioksidansnu infuziju.

KOMENTARI