instant fap

KIA Soul: Simpatičnost prije svega

KIA Soul: Simpatičnost prije svega

Teško je odrediti tačno vrijeme početka preporoda Kije. Neki to povezuju sa dolaskom Petera Schreyera u kompaniju, a drugi sa predstavljanjem prvog Ceeda. Kako god, prije pet godina, kada je predstavljena prva generacija Soula, Kia je postala respektabilan igrač na tržištu.
Iako je ostao prilično nezapažen na našem tržitšu, Soul je u svijetu izrazito brzo postao privlačan i poželjan. Po uzoru na ovaj automobil, neki drugi proizvođači su izgrađivali svoje modele, pa je pred Kijom bio veliki zadatak prilikom izgradnje druge generacije ovog modela, koja je nedavno predstavljena na Salonu automobila u New Yorku.

Linije koncepta

Soul druge generacije, nosi prepoznatljivost svog prethodnika, no radi se o potpuno novom modelu, koji je najavljen predstavljanjem koncepta Traxter. Kao i većina Kijinih vozila, tako i Soul ne odudara previše od koncepta, što je rijetkost u autoindustriji. Novi Soul sa sobom donosi nekoliko inovacija u vanjskom izgledu, kao što su svjetlosne sekcije, prepoznatljiva maska, koja krasi sva nova Kia vozila, a na zadnjem dijelu automobila najdominantniji detalj je naglašeni odbojnik.

U odnosu na prethodnika Soul druge generacije kupcima će nuditi LED svjetla i to i naprijed i nazad. Zanimljivo je da je dizajn ovog vozila nastao u Kaliforniji, no njegov kreator Tom Kearns, navodi da je čitav projekat rađen po uputama Petera Schreyera iz Frankfurta, a da su pomoć pružili i iz korejskog studija. Kada su u pitanju dimenzije Soula, nisu se bitnije promijenile u odnosu na prethodnu generaciju, pa je automobil 412 cm dug, s nešto većim međuosovinskim razmakom u odnosu na prethodnika.

Više prostora

Iz Kije navode da bi 20 mm veći međuosovinski razmak putnicima u Soulu trebalo da donese udobniju i prostraniju vožnju. Kabina prve generacije bila je nesvakidašnja, pa je čak i nagrađivana kao „najsimpatičnija kabina”. No, novi Soul u unutrašnjosti nudi još maštovitije uređenje, sa naglašenim centralnim grebenom i instrument tablom. Ako bi ukratko opisivali unutrašnjost Soula, rekli bismo da se radi o high-tech futurističkoj kabini, koja sa sobom nosi brojna savremena tehnološka rješenja, a u B segment donosi luksuz poput kožnih, grijanih, te elektropodesivih sjedišta. Osim toga, novi Soul će se moći naručiti sa nekim Premium stavkama, kao što su automatska klima, navigacija i sl.

Novi agregati

Novi Soul ima poboljšane performanse i donosi veći užitak u vožnji, jer se značajno povećao broj konjskih snaga, a osim toga tu je i novi šestostepeni mjenjač. Automobil je opremljen 1.6-litarskim GDI motorom, koji mu daje 11% više snage u odnosu na prethodnika. Osim što sada razvija 135 KS, ovaj motor je i 10% štedljiviji od prethodnika, što je vidljivo iz prosječne potrošnje Soula, koja iznosi 7.0 litara. Za kupce koji žele jači motor od 1.6- litarskog četverocilindraša, dostupan je novi 2.0-litarski motor, snage 160 KS i 194 Nm obrtnog momenta, koji je 18 KS i 40 Nm jači od motora koji zamjenjuje.

Ovaj model dolazi s novim 6-stepenim ručnim ili automatskim mjenjačem, koji njegovu potrošnju smanjuje na 8.0 litara.
KIA SOUL je već sada dostupan u SAD-u, a njegov tržišni plasman se očekuje ove godine širom Europe.

Kada dođe u našu zemlju vjerovatno će privući veliku pažnju, pogotovo ukoliko se bude nudio pod uslovima kakvi vrijede za ostale automobile koje Kija prodaje u BiH.

KOMENTARI