instant fap

Koliko košta tweet poznatih: Lebron Džejms među najskupljima

Koliko košta tweet poznatih: Lebron Džejms među najskupljima

a li ste se ikad zapitali koliko treba novca da izdvojite da vas poznate zvijezde pohvale na društvenim mrežama? Lebron Džejms vam nudi svoju cijenu.

Ukoliko posjedujete svoju firmu, brend ili jednostavno želite da budete popularni, najlakši način je da angažujete neku poznatu zvijezdu da na društvenim mrežama kaže neku lijepu reč o vama i/ili vašem proizvodu.

Najčešće se koriste društvene mreže – Twitter i Facebook, imajući u vidu njihovu popularnost i jednostavnost korišćenja. Takva pohvala u najvećem broju slučajeva ima i svoju cijenu, a ona varira u zavisnosti od statusa zvijezde i njene popularnosti.

Vjerovali ili ne, Lebron „kralj“ Džejms, naplaćuje astronomskih 1000 američkih dolara po karakteru! Dobro ste čuli…Imajući u vidu da jedan „tvit“, na popularnoj mreži Twitter ima maksimalnih 140 karaktera, cijena vaše pohvale može da izađe i do nevjerovatnih 140 000 američkih dolara! Prava sitnica za jednu pohvalu. Iako ovakva odluka izaziva velike kontraverze u javnosti, to ne sprječava velike zvijezde da se još više bogate.

Ipak, nemojte odmah odbaciti ideju o nestandardizovanom pristupu tržištu, imajući u vidu da najboljeg košarkaša današnjice, redovno „prati“ na Twitteru preko 23 miliona ljudi. Značajan potencijal je u pitanju, pogotovo ako možete da sročite kratak oglas. Takođe, svaka pohvala nudi mogućnost da se ubaci i link do vaše firme, brenda…

Mišljenja su podijeljena o učinkovitosti ovakve akcije. Međutim, mnogi smatraju da je znatno efikasnija nego TV reklama, koja vas može izaći znatno više, ukoliko je redovno primjenjujete. Zvijezda Klivlenda ima veliku popularnost, naročito među mlađom generacijom, pa svoju promociju trebate planski da definišete u akciji koja je ciljno orjentisana.

Specijalizovana agencija za američko tržište – „Opendoors“, nudi mogućnost angažovanja brojnih popularnih zvijezda za vaše marketinške aktivnosti. Njihova agencija, prva je počela sa specijalizovanim marketinškim aktivnostima, nudeći izbor velikog broja zvijezda, kreacije poruke i krajnjeg targetiranja tržišta. Nisu samo sportisti zastupljeni, usluge pjevača, glumaca, političara se takođe odlično „naplaćuju“.

Plaćeni oglasi sve više dobijaju na značaju, jer predstavljaju odličan i lak način zarade. Od američki sportista, odlično se kotiraju još i Kevin Durent, Kobi Brajant, Tajger Vuds i Flojd Mejveder.

Takođe, posebu težinu imaju reklame koje se ostvare u vrijeme nekog popularnog događaja, kada je većina pratioca „vezana“ za svoje računare i televizore. Za sada, najviše novca je uzeo igrač američkog fudbala, član Nju Ingland Patriotsa, koji je zaradio 20 000 američkih dolara.

Sa druge strane, postoje i zvijezde koje odbijaju ovakvu vrstu reklamiranja, navodeći da ona nije moralna i da može štetiti njihovom stečenom ugledu. Kako se i očekivalo, ovakva marketinška promocija je najviše zastupljena u Sjedinjenim Američkim Državama, dok u ostatku svijeta tek polako ulazi u modu.

U Srbiji, rijetko ko se odlučuje za promocije preko društvenih mreža uz pomoć zvijezda i stiče se utisak da potrošači i kompanije još uvijek ne razumiju kakav se potencijal krije tu.

KOMENTARI