instant fap

Lagumdžija u Radončićevoj cesni?

Jučer ujutro u sedam sati, rečeno je Oslobođenju na Sarajevskom aerodromu, ministar vanjskih poslova Bosne i Hercegovine dr. Zlatko Lagumdžija otputovao je privatnim avionom u vlasništvu Fahrudina Radončića. Avion je odletio u pravcu Italije.

Dr. Lagumdžija preko Bejruta putuje u Džedu: ministar vanjskih poslova, kako je već najavljeno, učestvovat će na četvrtom vanrednom samitu Organizacije islamske konferencije, koji je počeo jučer u Meki, u Kraljevini Saudijskoj Arabiji. Vanredni samit sazvan je zbog zbivanja u Siriji.

U mostarskoj kontroli leta Oslobođenju su potvrđena dva čarter-leta za Italiju, jedan u ranim jutarnjim satima. No, u odjelu za javnost MVP-a nisu nam mogli odgovoriti ni na jedno pitanje vezano za organizaciju Lagumdžijinog puta: to je u nadležnosti kabineta ministra, objasnio je Nebojša Regoje. U samom kabinetu su precizni – sve informacije za medije bit će upućene kroz saopćenje za javnost, tako da tek “ukoliko nam nešto nije jasno”, možemo postaviti pitanje. Zaista je nejasno: otkud ministar u Radončićevom avionu? I ko plaća taj put? Naravno, i da li je Radončićev avion namijenjen za cijeli put ili samo do Italije, dakle do odredišta s kojeg je moguće najkraćim putem stići u Džedu?

U svakom slučaju, u pitanju je, podsjetimo, famozna cesna oko koje se posljednjih dana vode različite poreske bitke: Uprava za indirektno oporezivanje je u svom zapisniku koji je objavila Slobodna Bosna ustanovila više od 600.000 maraka poreskog duga; čitatelj Oslobođenja jučer je potanko objasnio da nije riječ o dugu već o šteti, odnosno utaji poreza, naglašavajući da kupac aviona nije registrovan za usluge vazdušnog prevoza. Otkud onda ministar u avionu? Kako? Ko ga vozi? Komercijalna cijena leta na ovoj relaciji, po cjenovniku kompanija koje pružaju usluge vazdušnog prevoza, kreće se između 25 i 30.000 eura. Bosna i Hercegovina nema para ni za helikoptere koji gase požare, pa finansijska opterećenja prevoza postaju dodatno pitanje. No, ostaje najvažnije: procedure su više no jasne i zahtijevaju različite ponude avioprevoznika i u slučajevima kada se organizira ovakav vid putovanja: posve je izvjesno da Radončić i(li) Avaz nisu mogli validno konkurirati u izboru prevoznika čak i ako se uzme u obzir Radončićevo samohvalisanje kako je avion i nabavio da može vozati vlade.

KOMENTARI