instant fap

Lezite i ustajte u isto vrijeme

Trudnoća često donosi sa sobom razne vrste poremećaja sna, uključujući i mučninu, gorušicu, grčeve i hrkanje. Ako ste imali problema sa spavanjem i prije trudnoće, tokom trudnoće će se ovi problemi pogoršati.

Upražnjavajte dremke – 30 do 60 minuta drijemanja tokom dana učiniće vas budnijim, bolje ćete pamtiti i generalno manje ćete imati osjećaj umora. Pažljivo tajmirate svoje dremke. Drijemanje kasno u toku dana (ili dugo) može ometati vaš san noću.

Ne vježbajte uvečer – Vježbajte dovoljno rano da se vaše tijelo vrati u normalu nakon vježbanja. Ako vježbate malo prije spavanja to će vas stimulisati i nećete moći da dobro spavate. Završite vježbanje tri do četiri sata prije odlaska na spavanje.

Koristite tehnike opuštanja – Saznajte više o tehnikama koje vam mogu pomoći da zaspite, naprimjer zamišljanje određenih slika, duboko disanje ili progresivna mišićna relaksacija.

Ne dozvolite da vas opterećuju svi problemi koje trenutno imate – Ako vas brige o tome šta sve treba da uradite sutra probude, držite olovku i papir na noćnom stočiću i zapišite ih na papir. Zatim pokušajte da te stvari istisnete iz vašeg uma do jutra.

Krenite u školu za trudnice – Ako ste zabrinuti zbog porođaja, njege bebe ili dojenja, prijavite se u školu za trudnice. Možda će vam pomoći da se opustite ako budete znali šta vas očekuje. Druženje sa drugim trudnicama također vam može prijati.

Lezite i ustajte u isto vrijeme – Razvijte redovnu rutinu opuštanja pred spavanje, kao što je čitanje ili kupanje, 20 do 30 minuta prije nego što legnete.

KOMENTARI