instant fap
NaslovnicaAUTO

Manhartov Audi RS Q8 razvija 905 KS

Manhartov Audi RS Q8 razvija 905 KS

Audi RS Q8 je SUV s mnogo snage i sjajnim performansama čak i u fabričko

Manhartov model RQ 900 je najavljen renderima još prije godinnu dana, a sada je konačno dostupan ograničenom broju kupaca.

Audi RS Q8 pokreće 4,0-litarski twin-turbo V8 motor koji isporučuje 591 KS i 800 Nm obrtnog momenta, ali je Manhart svojom “magijom” povećao te brojke na 905 KS i 1.180 Nm obrtnog momenta. Time je nadmašio ponude iz Mansoryja, ABT-a i MTM-a, a treba reći i da se radi o drugom najsnažnijem tuniranom Audiju RS Q8. Na prvom mjestu je i dalje Wheelsandmoreova zvijer sa 996 KS.

Manhart je za povećanje snage remapirao ECU jedinicu, ugradio Eventuri karbonski usis, svoj međuhladnjak, poboljšanja turbopunjača, sportski downpipe s katalizatorima, a unaprijeđen je i automatski mjenjač.

Podataka o performansama nema, ali je realno očekivati da RQ 900 bude značajno brži od standardnog modela RS Q8 koji od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,8 sekundi i dostiže maksimalnih 305 km/h.

Vizuelno, RQ 900 je mnogo manje suptilan od standardnog modela. Zlatne grafike krase karoseriju i kontrast su zatamnjenim detanjima. Nove komponente uključuju šire blatobrane, prednji spliter, pragove, stražnji spojler i izraženiji difuzor. Novi izduvni sistem od nehrđajućeg čelika dolazi s aktivnim ventilima i završnim cijevima promjera 100 mm sa keramičkom ili karbonskom završnom obradom.

SUV je dobio i ogromne Manhart Classic line 24-inčne naplatke mat crne boje sa zlatnim prstenovima, naprijed su gume dimenzija 295/30 ZR 24, a nazad 355/25 ZR 24.

Fabrički zračni ovjes je spušten za 30 do 40 mm, a Manhart nudi i opciona poboljšanja kočionog sistema za one koji nisu zadovoljni Audi Sport karbon-keramičkim diskovima.

Unutrašnjost sadrži zlatne detalje na armaturnoj ploči, centralnoj konzoli, vratima i upravljaču, a tu su i Manhartove patosnice te nova koža s dekorativnim koncem.

Manhart će Audi RS Q8 transformisati u Manhart RQ 900 za značajnu sumu, 22.500 eura koštaju poboljšanja performansi, 24.900 eura body kit, 839,5 eura naljepnice, 9.900 eura felge, 831,93 eura softver za spuštanje ovjesa, 8.437,82 eura izduvni sistem i downpipe te 29.900 eura poboljšanja unutrašnjosti. Ukupno, za modifikacije je potrebno izdvojiti 67.409,25 eura bez poreza.

j konfiguraciji, no uvijek ima onih koji žele više pa im želje ispunjava njemački tuner Manhart Performance.

KOMENTARI