instant fap
NaslovnicaLokalne temeSanski Most

Merjem Muhadžić: Ambasadorka kampanje #TvojGlasJeBitan za Sanski Most

Merjem Muhadžić: Ambasadorka kampanje #TvojGlasJeBitan za Sanski Most

Merjem Muhadžić nam dolazi iz Sanskog Mosta, te je aktivna članica kampanje #TvojGlasJeBitan.

Sa Merjem smo razgovarali o tome zašto se pridružila kampanji #TvojGlasJeBitan, šta planira da uradi u svojoj lokalnoj zajednici sada kada je postala ambasadorka, koja je motivacija iza toga, kao i šta bi poručila mladim ljudima u Bosni i Hercegovini.

Zašto si se pridružila kampanji #TvojGlasJeBitan?

“Učestvujući u prethodnom izbornom procesu kao jedan od koordinatora Općinske Izborne Komisije Sanski Most, imala sam priliku posmatrati izborni proces iz jedne druge perspektive, te me je to iskustvo učinilo svjesnijom o niskom nivou političke pismenosti među građanima Bosne I Hercegovine. Na poziv kolege uz objašnjenje ciljeva kampanje #TvojGlasJeBitan odlučila sam se priključiti istoj, jer smatram da ovakav način angažmana bosanskohercegovačkih mladih ljudi može doprinijeti razvoju svijesti o važnosti prava koje nam je dodijeljeno od strane države, a to su aktivno i pasivno biračko pravo.”

Postala si lokalni koordinator za Sanski Most. Šta planiraš da radiš u svojoj lokalnoj zajednici?

“Kao ambasadorica kampanje u Sanskom Mostu planiram da putem javnog informisanja i neformalne edukacije pružim građanima, uz fokus na mlade ljude, znanja koja su im neophodna pri shvatanju važnosti participacije u izbornom procesu.”

Pokazala si značajno interesovanje za kampanju, koja je motivacija iza toga?

“Motivacija dolazi iz lične potrebe da zajedno sa svojim kolegama iz kampanje obezbjedim bolje i pravičnije društvo za sve nas.”

Šta bi poručila mladima u Bosni i Hercegovini?

“Mladi u Bosni I Hercegovini trebaju biti svjesni da kvalitetna promjena dolazi mnogo efektivnije kada “uzmemo stvari u svoje ruke”. Također, poručujem mladima da budu svjesni svojih kapaciteta i moći počevši od ostvarivanja prava koja su nam dodijeljena!”

Kampanja #TvojGlasJeBitan podrazumjeva svojevrsnu reakciju na rezultate izbora iz 2018. godine sa ciljem povećanja izlaznosti na narednim izborima, uz fokus na mlade ljude. Kampanja je neideloški orjentisana i usmjerena na pozitivnu retoriku, te moderne načine komunikacija i marketinga te trenutno okuplja preko 180 mladih ljudi širom Bosne i Hercegovine.

KOMENTARI