instant fap
NaslovnicaMagazin

Milioni muškaraca ne znaju veličinu grudnjaka, broj haljine ili datum rođenja svojih partnerica

Milioni muškaraca ne znaju veličinu grudnjaka, broj haljine ili datum rođenja svojih partnerica

Milioni muškaraca potpuno su bez ideje kada je u pitanju odabir prazničnog poklona za svoje drage, jer malo znaju o tome šta vole a šta ne, pokazalo je novo istraživanje.

39 posto muškaraca nema pojma koju veličinu grudnjaka nose njihove supruge, dok 23 posto ne zna broj njene haljine.

Najsramnije od svega, 12 posto muškaraca ne zna datum rođenja svoje ljepše polovine, pokazalo je istraživanje koje je proveo drugi po veličini britanski lanac proizvoda za zdravlje i ljepotu Superdrug.

Nadalje, 34 posto muškaraca nemaju pojma koji je omiljeni parfem partnerice, a 24 posto ne zna koji je njena omiljena prodavnica za šoping. Čak 11 posto bilo je u blaženom neznanju kada su pitani o boji kose njihovih žena, dok šokantnih 10 posto ne zna kako njihova druga polovina zarađuje za život.

Istraživanje je utvrdilo i to da se 40 posto parova rastavilo jer je muškarac zaboravio – ili mu nije smetalao da pita – o stvarima koje je trebao znati.

Rezultati pokazuju da je 12 posto žena moralo vratiti poklon jer im se nije svidio.

“Rezultati istraživanja su prilično alarmantni”, rekla je Gemma Mason, marketinški menadžer za Superdrug.

“Postoje neke osnovne pojedinosti koje bi muškarci zaista trebali znati o svojim partnericama – posebno boju očiju i prirodna boja kose. Muškarcima se može oprostiti to da ne znaju na pamet broj mobilnog telefona svojih žena, ali ne bi trebalo biti teško pogledati na njihov toaletni stol i vidjeti koji parfem koristi”, dodala je ona.

Pored svega navedenog, muškarci se teško sjećaju koju srednju školu su pohađale njive bolje polovice (28 posto). Sve što je u sebi uključivalo datume uzrokovalo je probleme. Tako trećina ispitanih muškaraca priznala da se nisu mogli sjetiti dana kada su upoznali svoju djevojku ili ženu.

20 posto muškaraca nije imalo pojma kako se zove najbolji prijatelj partnerice ili jesu li nekad patile od alergija.

Takođe, veličina obuće, nadimak, omiljena pjesma ili film također su zbunili većinu muškaraca.

KOMENTARI