instant fap

Namjerno se udebljao 32 kg, a nakon toga i smršao

Da bi što bolje razumio svoje klijente, personalni trener Drew Manning namjerno se ugojio 32 kilograma, da bi zatim ponovo smršao.

Vitki i mišićavi Drew Manning (30) iz Eagle Mountina u američkoj saveznoj državi Utah, prije šest mjeseci je dobio 70 centimetara u struku i dostigao težinu od 120 kilograma da bi na svojoj koži iskusio kako će se osjećati dok bude pokušavao da se vrati na staru težinu. Zajedno sa suprugom Lin, Drew je gostovao u TV-emisiji “Dobro jutro, Ameriko”, gdje su oboje govorili o tome kako je porast težine uticao kako na njegovu ličnost tako i na kvalitet njihovog života.

“Promjena njegovog fizičkog izgleda odrazila se i na njegovu ličnost, ulijenio se, prestao da mi pomaže u obavljanju kućnih poslova i više nije bio divan otac kakvog sam poznavala”, ispričala je njegova žena.

Poslije eksperimenta koji je bio veliko emocionalno opterećenje i za njega i za njegovu suprugu, Manning je svoje jednogodišnje iskustvo opisao u knjizi koja sutra treba da se pojavi u prodaji.

“Fit 2 fat 2 fit: The Unexpected Lessons from Gaining and Losing 75 lb on Prupose” (u slobodnom prevodu “Od vitkosti do debljine i nazad: Neočekivane pouke koje možemo izvući iz namjernog dobijanja i gubljenja 32 kilograma”) otkriva kako je veliki ljubitelj prirode proveo šest mjeseci na hamburgerima, slatkišima, bijelom hljebu, mesnim prerađevinama i gaziranim pićima.

On kaže da se veoma brzo navikao na novi način ishrane i ogromne porcije u svom tanjiru. Višak kilograma je negativno uticao na njegovo psihofizičko zdravlje, a trka za dvogodišnjom kćerkom bukvalno ga je ostavljala bez daha.

“Ljudi s tim zbijaju šale, ali nije stvar bila u tome što su mu grudi porasle od sala i što je prestao da se dotjeruje. Najgore su bile emocionalne promjene, postao je potpuno druga osoba”, kaže Lin. Prema njenim riječima, Drew je shvatio koliko je fizička promjena uticala na njega tek kada je ona počela da se žali koliko je postao beskoristan kada je riječ o kućnim poslovima i brizi o djeci.

“Počeo sam da hrčem i da se prejedam… Imao sam manje energije i samim tim sam se brže zamarao. Shvatio sam da naš brak trpi zbog toga. To je bilo najveće iznenađenje”, kaže Drew. Tako je ovaj lični trener prvi put stvarno shvatio koliko je teško osobama sa viškom kilograma da se suoče sa izazovom koje pred njih nameću vježbanje i zdrava ishrana.

Njegova knjiga pokazuje i koliko mu je poslije svega bilo teško da se vrati na staru težinu, ali i nudi prijedloge za vježbe, jelovnik i savjete koji mogu da posluže kao inspiracija svima koji misle da je zdrav život nedostižan.

Pet Manningovih savjeta za mršavljenje:

1. Napravite pauze u rasporedu ishrane tako da povremeno nepridržavanje planirane dijete ne doživljavate kao neuspjeh.
2. Obavezno pripremajte obroke unaprijed da ne biste podlegli iskušenju da pojedete masnu hranu koja se nalazi na svakom koraku.
3. Niski sadržaj masnoće ne znači da je proizvod dobar za vas. Žitarice sa dodatkom šećera, voćni sokovi i sl. takođe stvaraju višak kilograma na bokovima.
4. Shvatite da psihološka borba koja prati dijetu (zavisnost od hrane, strah od procjene u teretani itd.) zapravo korak ka njenom preovladavanju.
5. Nemojte previše da se koncentrišete na težinu – postoje i nezdravi načini da je izgubite – već se rukovodite idejom da želite da budete zdravi.