Ne posustaje ni nakon 42 godine: Ovo je nova Lada Niva

HomeMagazin

Ne posustaje ni nakon 42 godine: Ovo je nova Lada Niva

Vozače zbunjuje ovaj znak na njemačkim cestama. Znate li šta znači?

USPRKOS najavama kako će uskoro dobiti nasljednika, Niva i dalje ostaje u igri. 

Vrijeme prolazi, a jedino se Niva ne mijenja. Barem ne u osnovnoj ideji jer iz Rusije javljaju kako su model koji oni zovu 4×4 još jednom ušminkali. Izvana ćete je prepoznati po maglenkama integriranim u odbojnik. Naravno, novosti su čak i manje no što je to bilo 2017. godine, kada je stigla specijalna izvedba povodom 40. rođendana modela. 

Sada, dvije godine starija Niva dobiva novosti iznutra. Nimalo čudno jer vanjština i srce automobila i dalje funkcioniraju odlično. Tako je kabina osvježena novom prednjom armaturom s većim otvorima ventilacije i kružnim prekidačima klime. Ploča s instrumentima dobiva putno računalo i dodatne funkcije, a tu je i bijelo osvjetljenje. 

Ako bolje pogledate, vidjet ćete da je narastao i zatvoreni pretinac ispred suvozača. USB priključak još nije usvojen, ali su zato tu dva 12V priključka, a može se naći i pokoji novi pretinac. Nova su i sjedala, sada s više punjenja i jačim bočnim osloncem. Ona stražnja su konačno dobila oslonce za glave putnika. 

Nije poznato je li iz kabine pomaknuta ručica za otvaranje prtljažnika. Bila je smještena na pola puta do njega, na lijevoj oblozi kod stražnjeg sjedala. 

Motor je ostao isti, ali je ugoda vožnje bolja zahvaljujući smanjenim vibracijama i buci. 1.7 atmosferac daje 83 KS i 129 Nm, a usuglašen je s pet-stupanjskim mjenjačem. Redukcija i blokada diferencijala se podrazumijevaju. 17 sekundi do 100 km/h i 142 km/h su najbolje što može na asfaltu, ako se tamo ikada pojavi. U suprotnom ostaje jedan od najboljih u segmentu za koji je stvorena – terenskoj vožnji.

Cijena nije objavljena, ali iz AvtoVaza javljaju kako je to najjeftiniji terenac u Rusiji (i svijetu).

index

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0