instant fap

Nisu samo trbušnjaci ključni za ravan trbuh

Pratite šta jedete, jer jelo bez razmišljanja najčešće završava prejedanjem.

Tako ljudi koji gledaju TV dok jedu u prosjeku unesu i do 300 kalorija više nego oni koji jedu za stolom u kuhinji, potvrdila je studija Sveučilišta Massachusetts.

Treba obraćati pažnju na poruke koje dolaze iz želuca, a signaliziraju da usporimo sa jelom ili da smo siti, tvrde znanstvenici.

Ko jede brzo, lakše se deblja

Ljudi koji brzo jedu u prosjeku su dosta deblji nego oni sa sporijim tempom. Ako svjesno predahnete između dva zalogaja, možete smanjiti svoj unos hrane i kalorija za 10 posto, kažu znanstvenici sa Sveučilišta Rhode Island. Posebni bonus je što će vam sporo jedenje posebno dobro doći u društvenim prilikama poput porodičnih ručkova, na kojima se obično pojede previše. Ovako, niko neće primijetiti da ste manje pojeli jer cijelo vrijeme jedete.

Čuvajte se zdrave hrane

Ako smatrate da je neki obrok zdrav jer su u njemu zdrave namirnice, pojest ćete puno veće količine nego inače. To znači da ćete unijeti čak trećinu kalorija više nego obično, otkrila je studija američkog Istraživanja potrošača. Isto to znaju i restorani, koji svoje obroke reklamiraju kao zdrave, bez dodataka masnoća ili čak “light”. Zbog toga pripazite koliko ćete “zdravog obroka” pojesti.

Ambalaža je bitna

Grickalice poput čipseva li pereca uvijek servirajte u zdjelice ili tanjire te ne jedite izravno iz vrećice. Tako ćete voditi računa o tome koliko ste pojeli i u pravilu pojesti manje.

Pobijedite glad snagom uma

Žudite za hranom iako ste jeli prije sat vremena? Prije nego što sebi udovoljite, testirajte je li vaš apetit stvaran. Zamislite da se ispred vas nalazi velik odrezak sa omiljenim umakom. Ako vam taj odrezak zvuči ukusno i primamljivo, tada ste zaista gladni i trebali biste jesti. Ali ako vas ne privlači i žudite za sasvim drugom vrstom hrane, tada niste zaista gladni. Moguće je da vam je dosadno, nešto vas muči, dosadno vam je ili ste naprosto žedni. Prošećite se ili naprosto otiđite nekud, kažu naučnici sa australskog Sveučilišta Flanders koji su otkrili da ćete tako efikasno smanjiti glad, prenosi 24sata.

Presijecite dan pauzama za voće

Na vidljivo mjesto u svom stanu postavite zdjelu koju ćete napuniti bananama, jabukama, kruškama i drugim omiljenim voćem. Nakon buđenja i prije kafe pojedite voćku, a isplanirajte sebi i pauzu na poslu za voće. Ljudi koji redovno jedu voće su zdraviji i manje teže od onih koji to ne čine, objašnjavaju stručnjaci.

Ako ne možete jesti povrće, popijte ga

Ko ne voli povrće ipak ga treba jesti, a jedan od boljih načina je pretvaranje povrća supu ili sok. Skuhajte paradaiz, mrkve, celer, spanak i drugo povrće, izmiksajte ga te popijte. Osim toga, od mješavine možete pripraviti ukusnu hladnu ili supu.

Kupite manje tanjire

Ljudi jedu onoliko koliko je hrane na njihovom tanjiru, pokazala je studija Sveučilišta Cornell. Tokom proteklih 100 godina veličina tanjira se povećao za oko tri cm u prosjeku. Zbog toga nabavite nove, manje tanjire i uživajte u obrocima koji će vas zasititi, ali i izravnati vaš trbuh.

Ograničite prženu hranu

Pržena i pohana hrana najveći su neprijatelji vitke linije, a osim masnoća sadrže i velike količine soli. Zbog toga ne biste trebali jesti prženu hranu više od jedanput u sedmici.

Mliječni proizvodi su poželjni

Mlijeko, jogurt, sir i drugi mliječni proizvodi dobri su za ravnanje trbuha jer sadrže sporo probavljive proteine koji će vam pružiti dugotrajan osjećaj sitosti. Neka mliječni proizvodi budu dio vaše svakodnevne ishrane.

Izbacite slatka pića

Napici sa dodatnim šećerom čine oko 450 kalorija koje svakodnevno unosimo u sebe. Čak i light verzije koje ne sadrže dodatne kalorije nisu zdrave, jer povećavaju želju za slatkom i jakom hranom koja ugrožava liniju.

Redovno vježbajte

Bilo da trčite, hodate, vozite bicikl ili podižete tegove, pokušajte vježbati najmanje dva puta u sedmici. Osim što ćete potrošiti više kalorija, imat ćete više mišića koji će i u stanju mirovanja trošiti kalorije.

KOMENTARI