instant fap
NaslovnicaUncategorized

Očajan potez Facebook-a

Očajan potez Facebook-a

Facebook konstantno uvodi nove promjene pokušavajući da animira korisnike. Doduše, to je mnogo manji problem od onog koji ima u vezi sa oglašivačima.

Jedan Novozelanđanin se juče neprijatno iznenadio kada je ušao na svoj profil. Na početnoj stranici (Home) je ugledao par ogromnih reklama, plus ga je na “traci” sa lijeve strane dočekala jedna velika, razvučena vertikalno.

Australijski list TechCrunch je napisao tekst o ovom slučaju da bi se na njega nadovezao komentar inženjera iz Fejsbuka koji tvrdi da reklame nisu oni postavili. Inženjer je još napisao da se sigurno radi o nekom virusu ali je komentar ubrzo izbrisao.

Postoje dobri razlozi zbog kojih se vjeruje da su besmisleno velike reklame prave: Novi Zeland se u Fejsbuku smatra pogodnim za testiranje novih proizvoda (i prije su to činili), FB planira da uvede još veći broj reklama, kompanija mora što prije da obezbijedi sebi rast prihoda…

Hoće li u tome i to na ovakav način uspjeti? Vidjećemo.

 

 

(smedia)

KOMENTARI