instant fap

Ovo ženama pruža veće zadovoljstvo od seksa

Ovo ženama pruža veće zadovoljstvo od seksa

Šoping pruža više zadovoljstva nego seks, tvrdi čak polovica britanskih žena u novom istraživanju. Istodobno, svaka deseta žena osjeća krivicu što je potrošila novce na odjeću i cipele.
Pedeset i pet posto žena kaže kako dan proveden u trgovinama pruža veći užitak nego vrijeme provedeno na plahtama, čak i ako čak 10 posto kupljenih predmeta nikada neće izaći iz ormara, piše Daily Mail.

11 posto šopinholičarki priznalo je anketarima da je kupovina, bez obzira na okolnosti, uvijek bolja zabava od seksa. Istraživanje je također otkrilo da prosječna žena razmišlja o kupnji šest puta sedmično u usporedbi s četiri puta sedimčno koliko pomisli na seks.

Istodobno, pokazalo se da šoping može biti izvor napetosti za parove: 37 posto žena reklo je da zajednički odlasci u trgovine često rezultiraju burnom svađom. Zato većina žena radije kupuje s prijateljicama ili same, a samo 16 posto kaže da su htjelo provesti više vremena u kupovini sa svojim partnerima.

Čak su i djeca bolji saveznici u šopingu, budući da je 23 posto ispitanih majki reklo kako im njihovi muževi rade više problema nego djeca.

Holly Valance, voditeljica TV serije ‘Ultimate Shopper’ za čije je potrebe naručena anketa, kaže kako je za većinu žena dan u prodavnici krajnji užitak.

‘Taj čudni impuls da kupimo nešto što nikada nećemo nositi mala je cijena koje terapija u dućanu može ponuditi.’

Istraživanje je pokazalo da strast za modu doduše ozbiljno ugrožava kućne budžete, budući da je 9 posto žena priznalo da gotovo trećinu stvari koje su kupile nikada nisu nosile. Rastrošnost je najveća kad je riječ o cipelama: više od trećine žena priznalo je da posjeduje najmanje tri para cipela koje nikada nisu obule, a petina ih ima najmanje tri neiskorištene torbe koje skupljaju prašinu.

Prosječna žena ima u ormaru odjeću i modne dodatke vrijedne oko 1.600 KM. Neželjena odjeće, ipak, ima negativan utjecaj na razinu stresa, jer više od četvrtine ispitanih žena priznaje da pate od osjećaja krivnje zbog nepotrebne investicije.

Svaka deseta žena kaže da se osjeća krivom svaki put kad uđe u radnju.

KOMENTARI