instant fap

Preko 100 miliona ljudi putem Twittera obilježilo godišnjicu genocida u Srebrenici

Preko 100 miliona ljudi putem Twittera obilježilo godišnjicu genocida u Srebrenici

okviru obilježavanja 25. godišnjice genocida u Srebrenici, humanitarna organizacija Bosnia Appeal i portal Bhdinfodesk sa sjedištem u Birminghamu desetu godinu zaredom aktivno su vodili akciju “Twitter u znaku obilježavanja genocida u Srebrenici” – #SrebrenicaGenocide ili #Srebrenica.

Po završetku akcije, informaciju više agenciji Bhdinfodesk dao je koordinator projekata, IT inženjer Adis Burazerović iz Londona.

– Cilj ove medijske kampanje bio je da poruke koje su obilježavale 25. godišnjicu genocida u Srebrenici dosegnu 100 miliona aktivnih korisnika Twittera. Na ovaj način podigao bi se glas za one Srebreničane i ostale građane BiH koji taj glas nemaju jer su ubijeni u genocidu od 1992. do 1995. godine. Twitter je globalno popularna društvena mreža i mikro-blog alat koji omogućava svojim korisnicima da čitaju tuđe i šalju svoje mikrotekstualne unose, takozvane tvitove. Tvitovi su tekstualni unosi ne duži od 140 karaktera. Unosi se objavljuju na korisnikovom profilu i isporučuju drugim korisnicima koji su se prijavili da ih dobijaju. Oni koji šalju tvitove mogu da ograniče isporuku samo na one iz svog kruga prijatelja, dok je usluga u startu podešena tako da šalje unose svima koji se na njih prijave. Korisnici mogu slati tvitove preko Twitterovog website-a, SMS-a, RSS-a (samo primanje tvitova), ili pomoću brojnih drugih aplikacija. Ove usluge za korištenje Twittera su besplatne, ističe Burazerović.

Twitter ima oko 700 miliona globalno registrovanih korisnika a mjesečno dostiže broj od 336 miliona aktivnih korisnika. Ima i funkcionalnost koja se zove “trending” i pokazuje koji se tagovi najviše koriste toga dana. Prikazuju se na naslovnoj stranici Twittera i samim time daju ogromnu vidljivost svim korisnicima Twittera.

– Twitter Tag je bilo koja riječ ili više riječi sa predznakom # kao npr #SrebrenicaGenocide ili samo #Srebrenica. Plan akcije je bio da se pošalje dovoljno velik broj poruka na Twitteru na dan 11. jula sa tagovima #SrebrenicaGenocide ili #Srebrenica. Na ovaj način može se postići da genocid u Srebrenici postigne vrijednost za “trending” i na taj način milioni ljudi koji koriste Twitter vide te poruke i budu obaviješteni o genocidu koji se desio u Srebrenici prije 25 godina.

image

Srebrenica Genocide/ Bhdinfodesk

Rezultat ove akcije je bio da su volonteri organizacije Bosnia Appeal i čitaoci portala Bhdinfodesk preko svojih kontakata i mailing liste pozvali i uključili više hiljada ljudi širom svijeta. Na same dane godišnjice genocida od 11. do 16. jula 2020. godine tokom ove ova kampanje, naši volonteri su uspjeli dosegnuti preko 100 miliona korisnika Twittera, što je bio izvanredan rezultat. Pozitivan rezultat ove akcije je da su mnoge poznate javne ličnosti uradile takozvani “retweet” ovih poruka tako da su takvim potezima proslijedili poruku i dalje. Društvene mreže daju moćan alat u masovnoj komunikaciji. U glavnom instrumentu društvenih mreža se krije i najjače oružje, a to je sloboda da se prokomentariše, kritikuje i pohvali proizvod i/ili kompanija, način rada, proizvodnja, distribucija, prodaja ili neka od postprodajnih usluga. Mi smo to ovom prilikom iskoristili za obilježavanje genocida u Srebrenici, a u budućnosti ćemo razvijati nove načine pristupa i komuniciranja putem interneta, poručio je Adis Burazerović.

KOMENTARI