instant fap
NaslovnicaUncategorized

Pročitajte savjete pomoću kojih ćete manje dosađivati svojim online prijateljima

Pročitajte savjete pomoću kojih ćete manje dosađivati svojim online prijateljima

Facebook je odavno postao inačica stvarnog života i mnogi korisnici više sa svojim prijateljima i poznanicima komuniciraju putem ove društvene mreže nego uživo. I baš kao što u “stvarnom” životu postoje pravila koja će vam pomoći da budete društveno “prihvatljiviji”, postoje i ona koja bi vam mogla pomoći da se svojim virtualnim prijateljima ne popnete “navrh glave” svojim objavama. Provjerite ponašate li se u skladu s bontonom na društvenim mrežama i koliko toga ustvari radite na što vaši prijatelji okreću očima i nakon nekog se vremena vrlo vjerovatno odlučuju u vašem slučaju aktivirati opciju “hide”.

Javne ljubavne svađe

Koliko god bili povrijeđeni i ne pronalazili način da partneru date do znanja koliko je u krivu, promislite dvaput prije no što krenete na Facebooku objavljivati statuse u kojima donedavnoj ljubavi “tepate” kombinacijama pridjeva i imenica poput “glupa kučko” ili “nezahvalni gade”, mijenjate status veze i režete ih iz zajedničkih fotografija. Ako vaša veza preživi privremenu krizu ubrzo ćete biti primorani brisati sve u afektu objavljene postove, ali nećete moći izbrisati sve ružne riječi iz pamćenja svojih prijatelja. Pomirbeni seks jednako je dobar i bez prethodne javne srdžbe koja, vrlo vjerovatno, baš nikoga ne zanima.

Copy-Paste statusi podrške

“Većina neće ovu obavijest kopirati na svoj status. Ne budi jedan od njih” ili “Kopiraj ovo na svoj status i pokaži da još ima dobrih ljudi”, najčešće su rečenice kojima završavaju srcedrapateljni statusi koji iskazuju podršku oboljelima od raka, sudionicima neke velike prirodne katastrofe ili bilo kojem drugom obliku iskazivanja pomoći onima kojima je potrebna. Jednako tako tu su i grupe u koje se poziva kako bi se za nekog sakupilo novac ili na neki drugi način pomoglo potrebitima. Prava je istina da su u većini slučajeva takvi statusi čisti spam i ne služe apsolutno ničem do “silovanja” news feedova vaših prijatelja.

Pozivi za igrice

Unutar Facebook zajednice postoje oni koji se dotičnom društvenom mrežom služe isključivo za igranje brojnih igara. A ta bi činjenica bila sasvim bezazlena da većina tih istih igara ne nudi korisnicima brojne dodatne mogućnosti i pogodnosti ako na igranje “navuku” i svoje prijatelje. To najčešće rezultira beskonačnim slanjem zahtjeva koji maltretiraju sve one koji nemaju takvih poriva. Srećom, Facebook nudi opciju blokiranja zahtjeva za pojedine igre, ali njih ima sasvim dovoljan broj da i unatoč tome iritiraju sve one koji ne žele svakodnevno hraniti virtualnog hrčka ili opremati farmu kukuruza.

Pozivi na evente

Jednako naporni svojim prijateljima bit ćete i generičkim slanjem poziva na evente, a pritom nećete postići apsolutno ništa. Pogotovo ako administrirate neku od stranica klubova ili tvrtki koja se bavi organizacijom događaja, jedino što možete izazvati jest kontraefekt. Ako od istog korisnika u tjedan dana dobiju pet različitih pozivnica za događaje koji nemaju apsolutno nikakve veze s njihovim osobnim afinitetima, vjerujte da će vaši “prijatelji” napraviti sve da vas blokiraju.

Objavljivanje 12 statusa u sat vremena

Svi mi smatramo da uvijek imamo nešto pametno objaviti svijetu, ali ma koliko god vam se činilo od životne važnosti svoje poznanike obavijestiti o dnevnim rasporedima koji uključuju obroke, probavljanje istih ili redovitost menstrualnog ciklusa, pokušajte promisliti dvaput prije nego takvo što objavljujete. Postoji velika vjerovatnost da ćete shvatiti da to stvarno baš nikog ne zanima.

Pozivi u grupe pomoću kojih ćete otkriti ko vam gleda profil

Jedan od razloga velike popularnosti Facebooka jest činjenica da vam omogućava neometano “stokanje”. A Mark Zuckerberg to sasvim sigurno vrlo dobro zna i ne pada mu napamet mijenjati jednu od postavki koja ga je učinila milijarderom. Prestanite nasjedati na jeftine trikove da vas se uvuče u određenu grupu i prestanite zahtjeve za iste slati svojim prijateljima.

Objavljivanje “izlizanih” hitova

Nema ništa iritantnije od news feeda zatrpanog istom pjesmom. Adele i Gotye samo su neki od izvođača koji su pretrpjeli udarac od kojeg su doduše zaradili pozamašan novac, ali i postali izvođači mrski svakom ko iole prati muzička zbivanja. Vašim prijateljima jednostavno neće biti jasno kako i nakon pola godine konstantnog “vrćenja” na radio stanicama još uvijek možete misliti da “Someone Like You” baš i jedino vas dira u srce toliko da niste mogli odoljeti i svima objaviti ono što već odavno znaju.

Objavljivanje fotografija sa sumnjivom pozadinom

Sasvim je razumljivo da nas taština sve natjera da barem jednom objavimo fotografiju na kojoj skupljamo usnice u popularni “duckface”, misleći da pritom izgledamo bolje nego inače, i čini se da je takva fotografija postala zaštitnim znakom svačijih profilnih slika. Obzirom na proširenost “pačjeg fenomena” bilo je neizbježno pomiriti se s njim, ali pripazite barem da osim trademark bojlera i kupaonskih pločica niste okruženi neredom, nakupinama smeća ili nekim još gorim i kompromitirajućim prizorima koji izviruju iza vašeg zavodničkog izraza lica.

KOMENTARI