Brojke koje je objavila Britanska Fonografska Industrija (BPI) pokazuju da zarada od prodaje digitalne glazbe iznosi 86,5 milijuna funti, što je povećanje za četvrtinu u odnosu na lani, dok je prodaja CD-a i vinila pala za 15 posto i iznosi 69,3 milijuna funti
Zarada ostvarena prodajom glazbe u digitalnom obliku prvi puta je u Velikoj Britaniji veća od zarade od prodaje CD-a, što je važna prekretnica za cjelokupnu glazbenu industriju. U prvoj četvrtini godine od prodaje glazbe u digitalnom formatu zarađeno je 56 posto od 156 milijuna funti koliko je na kupnju glazbe ukupno potrošeno.
Brojke koje je objavila Britanska Fonografska Industrija (BPI) pokazuju da zarada od prodaje digitalne glazbe iznosi 86,5 milijuna funti, što je povećanje za četvrtinu u odnosu na lani, dok je prodaja CD-a i vinila pala za 15 posto i iznosi 69,3 milijuna funti. U prva tri mjeseca ove godine veliki rast bilježi i dowloadiranje cijelih albuma – od 22 posto, a rast prodaje digitalnih glazbenih albuma raste već drugi kvartal za redom, za razliku od prodaje pojedinačnih pjesama. Godinama se glazbena industrija trudi uvjeriti publiku da digitalni format treba platiti, a ove brojke govore da bi plaćanje glazbe koja se downlodira s interneta ipak moglo postati standard.
„Ovo je važan preokret za glazbenu industriju. Britanski izdavači prihvatili su digitalni oblik, potiču inovacije i licenciraju najviše novih mobilih i online usluga nego bilo tko drugi u svijetu“, kazao je Geoff Tayor, šef BPI-a, naglasivši da još uvijek, posebno u Božićno vrijeme, postoji velika potražnja za CD-ima. Prošle je godine CD-u ili vinilu u Velikoj Britaniji prodano 64,6 posto od ukupne prodaje glazbe, čija je vrijednost bila 795 milijuna funti, što je u odnosu na 2010., pad od 3,4 posto. Godine 2003. U Velikoj Britaniji prodano je glazbe u vrijednosti 1,2 milijarde funti.