instant fap
NaslovnicaSanski Most

Saobraćaj odnosi ljudske živote

Saobraćaj odnosi ljudske živote

Iz godine u godinu broj poginulih i stradalih u saobraćajnim nesrećama u našoj zemlji mjeri se u stotinama, a ovaj problem nije zaobišao ni općinu Sanski Most.

U prvih devet mjeseci 2012. godine na cestama u BiH život je izgubilo skoro 400 ljudi, dok se broj teže i lakše povrijeđenih mjeri u hiljadama. U prvih šest mjeseci 2012. godine na području Federacije BiH poginule su 82 osobe, od toga 45 vozača. Iako je na području sanske općine u 2012. godini došlo do blagog smanjenja saobraćajnih nezgoda u odnosu na predhodnu godinu, podaci su i dalje zabrinjavajujući.

Kako su nas informisali iz Policjske stanice Sanski Most, u prvih devet mjeseci ove godine  dogodilo se 166 saobraćajnih nesreća i u odnosu na isti period prošle godine došlo je do smanjena za šest sesreća, a broj stradalih lica je manji za 14.Od ukupnog broja pomenutih saobraćajnih nesreća u njih 126 evidentirana je materijalna šteta, 28 je sa lakše povrijeđenim licima, 10 sa teško povrijeđenim licima, te dvije sa poginulim licima.

U 166 saobračajnih nesrećama koje su dogodile u prvih devet mjeseci 2012. godine na području općine Sanski Most, ukupno je 54 stradalih lica, od čega 39 sa lakšlim tjelesnim povredama, 12 sa teškim tjelesnim povredama i tri poginula lica. Treba istaći, da u ovaj izvještaj nisu uvršeni podaci još dvije saobraćajne nesreće, i to ona u prošlog mjeseca u Prijedosrkoj ulici kada je jedna osoba smrtno stradala, te nesreća od prije tri dana na Bulevaru petog korpusa, kada je jedna mlađa odoba zadobila teške tjelesne povrede.
Inače, stručnjaci iz oblasti saobraćaja upozoravaju da su brza vožnja neprilagođena lošim cestama, alkohol i narkotici  najčešći  uzroci saobraćajnih nesreća sa smrtnim ishodom. Također, tehnički neispravna i stara vozila na cestama u BiH još jedna su prijetnja po učesnike u saobraćaju, a najviše saobraćajnih nesreća prouzrokuju vozači od 21 do 25 godina.

Stručnjaci  naglašavaju kako su zakonski okviri na nivou entiteta i kantona dobri. Posljednje izmjene zakona ograničile su brzinu kretanja, ali i pooštrile novčane kazne za prekršioce zakona. Prevencija i edukacija učesnika u saobraćaju, smatraju stručnjaci, jedino će dugoročno polučiti dobre rezultate. Primarni zadatak za bh. vlasti jeste da više novca odvoje za izgradnju cestovne mreže u BiH, koja je ocijenjena najgorom u Evropi

KOMENTARI