instant fap

Škoda predstavila Enyaq Sportline iV 80x kao najsnažnijeg člana ponude

Škoda predstavila Enyaq Sportline iV 80x kao najsnažnijeg člana ponude

Kompanija Škoda je predstavila Enyaq Sportline iV 80x, novu najsnažniju verziju svog potpuno električnog SUV-a.

Enyaq Sportline iV 80x pokreću dva električna motora koji kombinovano isporučuju 261 KS i 425 Nm obrtnog momenta. Nazad se nalazi sinhroni motor s permanentnim magnetom koji razvija 201 KS i 310 Nm, dok je naprijed asinhroni motor koji osigurava 107 KS i 162 NM obrtnog momenta. Na taj način Enyaq 80x ima pogon na sva četiri točka.

Tu je i 82 kWh baterija koja omogućava domet veći od 500 km po WLTP ciklusu. Detalja o performansama zasad nema, osim da je brzina ograničena na 160 km/h.

Sportline prema potpuno električnog Enyaka je dostupna s još dvije pogonske opcije, model 60 sa stražnjim pogonom, motorom od 177 KS i manjom 62 kWh baterijom, te model 80 također sa stražnjim pogonom i motorom od 201 KS kombinovanim s većom 82 kWh baterijom.

Automobil je spušten za 15 mm naprijed i 10 mm nazad pomoću opruga i amortizera.

Prednja maska sadrži crne sjajne detalje, a u istom tonu su “zračne zavjese” prednjeg branika, bočni retrovizori, okviri prozora i krovni nosači. Krovni spojler je u mat crnoj boji, dok je stražnji branik dobio crni sjajni difuzor. Dio prednjeg branika je veliki usisnik sa saćastom rešetkom i spojlerom. Standardne su 20-inčne felge, a opciono je moguće dobiti 21-inčni set.

U standardnu opremu ulaze full-LED Matrx svjetla, trokraki sportski upravljač, 13-inčni infotainment sistem, crna sportska sjedišta s integrisanim naslonima za glavu presvučena Suedia mikrofiberom i kožom, dok je na armeturnoj ploči crna tkanina u stilu kože. Crno je i nebo, a tu su i aluminijske papučice i detalji unutrašnjosti s karbonskim efektom.

Moguće je dobiti i opcioni head-up display s AR tehnologijom, Park Assist sistem te poluautomatski Travel Assist.

KOMENTARI