instant fap

Škoda Superb Scout 2.0 TDI 4×4 7DSG – Jednostavno istraživač!

Škoda Superb Scout 2.0 TDI 4×4 7DSG – Jednostavno istraživač!

Bilo da se radi o porodičnom odmoru, velikoj kupovini ili o putovanju u selo sa biciklima u prtljažniku, Škoda Superb Scout savršeno je vozilo za sve prilike.

Redizajnirana, treća generacija, Škoda Superb po prvi u histoji dobila je Scout izvedbu. Limuzina koja dolazi iz Češke u ovoj „istraživačkoj“ verziji dostupna je samo kao karavan, pogonom na 4 točka i tri veoma snažna pogonska agregata. Glavno pitanje koje se postavlja oko ovog modela jeste, da li je Scout zaista alternativa za SUV vozilo? A to ćemo i provjeriti u ovom testu!

Treća generacija Superb-a donosi male dizajnerske promjene, ali naravno najveća stvar jeste Scout izvedba, sa ojačanim, pomalo drugačije dizajniranim dodatcima, jednostavno ostavlja dojam pravog porodično-avanturističkog vozila.

Prednja strana Superb Scout-a je identična kao ostatak vozila Škode, idalje je tu prisutna vješto neskrivena kamera, odnosno radad, LED Matix svjetla koja su u ponudi ako opcija a i zanimljivo je da su to prva Matrix svjetla korištena u Škodi. Pored toga na donjem djelu branika jasno su uočljivi dodatci u obliku pojačanih sivih plastika koje govore da je riječ o modelu Scout.

a kapacitetom od 660 litara, pozicionira ga među vodećim u klasi, dok obaranjem stražnje klupe kapacitet raste na nevjerovatnih 1.950 litara. Pored toga Simply Clever riješenja se i tu nalaze, tako da imate pregršt kukica i načina da fiksirate šta god da se nalazi u vašem gepeku. Za one koji pored svega u prtljažniku voze i prikolicu Superb Scout je i za to idealan. Jednostavnim povlačenjem mlače pločice i gepeku kuka „iskače“ i vi ste spremni za putovanje, te je Superb Scout spreman za vuču prikolice do 2.200 kg mase.

Unutrašnjost kao i vanjski izgled je preživila blagu izmjenu, više tehnologije i najvažnije zadržani fizički pristuni dugmići za klimatizaciju. Ispred vozača je displej kao u Škodi Octavia, test koji možete pogledati OVDJE, te pruža sve moguće informacije potrebne vozaču. Naravno grafički sve je perfektno odrađeno te vozač može birati dosta različitih prikaza na njemu, od same navigacije pa nadalje.

Važno je napomenuti da 2019. godine u ponudi je bio i benzinski 2.0 TSI agregat sa 272 KS, te od septembra 2020. godine i novi TDI sa 200 KS.

Vozne karakteristike priliče jednom karavanu koji je blago odignut od zemlje. Vozač iz unutrašnjosti može birati standardne modove vožnje Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual te onaj najzanimljiviji Offroad. Svi navedeni modovi utiču na vozne karakteristike Superb Scout-a. Jedina mana koju moramo napomenuti jeste „ravnodušan“ upravljač, i pored svih promjena na različitim modovima, odziv na papučici gasa, krući ovjes ili mekši zavisi od moda itd, volan je identičan. Onaj najzanimljiviji Offroad mod  omogućava potpunu snagu agregata, stalan 4×4 pogon te mjenjač zadržava agregat duže u stepenu prenosa zbog isporučljivosti same snage na podlogu.

Na našem testu potrošnja je varirala u ovisnosti gdje vozite tako da u gradu očekujte i do 7 litara, dok van grada u opuštenoj vožnji potrošnja pada i do 5 litara.

KOMENTARI