instant fap
NaslovnicaUncategorized

Subaru modeli najbezbjedniji u SAD

Subaru modeli najbezbjedniji u SAD

Američki Institut za bezbjednost saobraćaja na autoputevima (IIHS) nagradio je sve Subaruove modele koji se prodaju na sjevernoameričkom tržištu najvišim priznanjima za bezbjednost – “Najbezbjedniji 2013”. Subaru je jedini proizvođač automobila koji je u SAD dobio ovu nagradu za sve svoje modele.

IIHS dodijelio je najviša priznanja po četvrti put uzastopno svim Subaruovim modelima koji su u prodaji, a u 2012. godini to su Legacy, Forester, Tribeca, Outback, Impreza, XV Crosstrek (koji se u Evropi prodaje pod nazivom XV) i BRZ.

Osim toga, modeli Legacy i Outback izrađeni poslije avgusta 2012. godine prvi su Subaruovi automobili koji su prošli testiranje IIHS-a pod nazivom “Najbezbjedniji plus” (Top Safety Pick Plus). Ova nagrada podrazumijeva dobre ocjene na testu zaštite putnika u vozilu – minimum četiri od pet bodova, kao i ocjene “prihvatljiv” na svim ostalim testovima, a oba pomenuta modela ocijenjena su najvišim priznanjem i na ovom testiranju.58249657650e0170c65929677075312_orig

“Najviše ocjene naših proizvoda na testovima Instituta bezbjednosti IIHS potvrđuju Subaruovu vjeru u bezbjednost automobila. Svi naši modeli sa najvišom ocjenom i nagradom ‘Najbezbjedniji’, a sada i Legacy i Outback sa priznanjem ‘Najbezbjedniji plus’ to najbolje potvrđuju”, rekao je Tomas Dol, izvršni potpredsjednik i generalni direktor kompanije Subaru Amerika

Inače, IIHS za buduće kupce novih automobila obezbjeđuje precizne informacije o njihovim bezebednosnim karakteristikama ocjenjujući ih na testovima zaštite putnika ocjenama “dobar”, “prihvatljiv”, “marginalan” i “loš”. Da bi osvojio titulu “Najbezbjedniji” automobil mora da ima ocjenu “dobar” na sva četiri testa frontalnog i bočnog sudara, na testu prevrtanja i na provjeri zaštitnog efekta naslona za glavu prilikom udarca otpozadi.

Institut za bezbjednost uveo je još jedan novi test u 2012. godini kojim simulira udarac prednjom bočnom stranom automobila u drugo vozilo, drvo ili stub. Testira se udarac četvrtine prednjeg dijela vozila sa vozačeve strane u 1,5 metara visoku čvrstu barijeru pri brzini od 65 km/h.

 

KOMENTARI