instant fap

Uskoro na bh. tržištu: Zmajevi dobivaju svoje pivo!!!

Uskoro na bh. tržištu: Zmajevi dobivaju svoje pivo!!!

Posljednjih nekoliko godina svjedoci smo euforije koja prati reprezentativne nastupe sportskih selekcija naše zemlje. Naročito u posljednjih tri do četiri godine naši nacionalni timovi, košarkaši, fudbaleri, odbojkaši ili rukometaši postižu sve zapaženije rezultate, zbog čega su u očima svjetske javnosti postali istinski ZMAJEVI, kaosimbol moći, sreće i uspjeha.

Ponos i snaga Bosne i Hercegovine – Zmaj pivo

Da zmaj u BiH ima status uglednog, jednog od vodećih brendova i simbola, koji širom zemlje, ali i izvan nje zajedno utemeljuju navijači i sportisti s Bosnom i Hercegovinom u srcu, pokazuju na desetine hiljada ljudi i patriotski naboj kojeg u ovoj zemlji nikada ne manjka.

Iako se u svjetskim razmjerama brend stvara decenijama, riječ zmaj u našoj zemlji stekla je popularnost za relativno kratko vrijeme, ali s marketinškog aspekta još nije iskorištena.

Međutim, i tome je došao kraj! Da čudo bosanskog ponosa postanezaštitni znak među Bosancima i Hercegovcima, potrudila se Marketinška agencija Kreativa iz Tuzle, lider u oblasti unapređenja domaćih proizvoda u BiH, koja je prepoznala snagu i potencijalzmajeva, te ga uokvirila u projekt Zmaj pivo

Kako naglašava Mira Isović, menadžerica Kreative, projekt je u završnoj fazi, a ljubitelji širom BiH moći će osjetitisnagu zmajeva kroz ovo jedinstveno pivo. Projekt je već prošao proceduru zaštite imena, slogana i industrijskog dizajna, a uskoro dobiva i audio i vizuelne segmente, koji će ovom, već sada neosporno kvalitetnom projektu, dati marketinšku snagu i koncept, kakav na našim prostorima nije viđen.

Zmaj pivo – naše nacionalno pivo

Cilj projekta je da brend, koji će u okviru pivarske industrije biti jedinstven i primamljiv svim korisnicima širom BiH, prepoznaju pivare naše zemlje. Iz ekonomskog ugla, sam brand bi za relativno kratko vrijeme mogao imati milionsku vrijednost, smatraju u Kreativi.

Dugoročni cilj projekta jeste da Zmaj pivo bude lider na tržištu u BiH i da se profilira kao nacionalno pivo.

Ozbiljnost projekta ogleda se i u anketi koja je rađena s ciljem ispitivanja javnog mnijenja. Na više od 1.000 ispitanika širom BiH, 95 posto njih smatra da Bosni i Hercegovini nedostaje lider među pivom na bh. tržištu. Ispitanici u anketi oduševljeni su i menom budućeg piva.

Prema dosadašnjim pokazateljima nijedna pivara u BiH nema simbol nacionalnog brenda. U BiH ne postoji nijedno pivo koje bi simboliziralo jedinstvo njenih naroda, od Drine do Une, od Save do Jadrana.

To, kako kažu iz Agencije, za sada odlično koriste strane pivare, čija je ekspanzija na policama marketa u BiH veća i od onih u državama njihovog porijekla. Nažalost, to je i razlog da se, ne tako rijetko, među sponzorima naših državnih sportskih selekcija nađu neki drugi, kao što su pivare iz Slovenije ili Hrvatske.

Iz Agencije su uvjereni da će Zmaj pivo sigurno pružiti jedinstven kvalitet, čak i za najistančanije ukuse ljubitelja ovog pića, tim prije što će se proizvoditi po posebnom postupku o čemu će javnost kroz videospotove biti informirana.

Radiosarajevo.

KOMENTARI