instant fap

Vitamini koji su potrebni vašoj kosi

Vitamini i minerali su nutrijenti koji njeguje naše tijelo i čine ga zdravim i sjajnim.

Zdrava kosa treba vitamine baš kao i zdravo tijelo. Bez tih hranjivih tvari vaša kosa će biti slaba i „mrtva“. Za održavanje zdrave i bujne kose, trebate znati koji su vam vitamini potrebni.

Štoviše, morate znati koji su izvori ovih vitamina. Jedan od načina da unosite ove vitamine u organizam jeste da ih uključite u svoju prehranu. Drugi način za hranjenje vaše kose ovim vitaminima, jeste da koristite ulja i maske koje su bogate njima.

Vitamin E

Ovaj vitamin vam je potreban zbog svojih antioksidativnih svojstava. On poboljšava cirkulaciju krvi u tjemenu i stimulira vaše folikule kose da rastu. Najbolji izvor ovog vitamina je bademovo ulje. Ovo ulje bogato vitaminom E je super za jesti, kao i za primjenu na vaše tjeme. Ukoliko želite ubrzati rast vaše kose, masirajte tjeme jednom sedmično sa bademovim uljem.

Vitamin B kompleks

Da li vam kosa opada u posljednje vrijeme? Nedostatak vitamina B6 može biti razlog za to. Ovaj vitamin pruža hranu za vašu kosu i smanjenje gubitk kose. Ukoliko je vaša kosa počela sijediti prije vremena, i to može biti znak nedostatka ovog vitamina. Žumance je najbolji izvor ovog vitamina. Napravite masku s dva žumanceta i prahom kane i primijeniti ovu masku na vašu kosu dva puta mjesečno.

Vitamin C

Ovo je još jedan vitamin bogat antioksidansima koji vašu kosu čini zdravom. On sprečava starenje i oštećenje vaše kose. Kiselo voće je bogat izvor ovog vitamina. Nanesite masku od limuna i izmrvljene uhe narandžine kore na vašu kosi da bi bila zdrava i sjajna.

Biotin

Ovo je rijetki vitamin koji je odgovoran za proizvodnju keratina. Keratin je protein koji je sastavni dio vaše kose. Dakle, biotin je odgovoran za jačanje vaše kose u korijenu, ali i za sprečavanje opadanja. Mlijeko i mliječni proizvodi su dobri izvori biotina. Napravite masku za kosu od skute i mlijeka i primijenite je jednom u dvije sedmice za jačanje vaše kose.

(vijesti.ba)

KOMENTARI