instant fap

Volkswagen predstavlja sportski ID.4 GTX

Volkswagen predstavlja sportski ID.4 GTX

OVO je prvi električni model tvrtke naglašenih sportskih karakteristika. 

Za razliku od svojih prethodnika ova izvedba je osjetno snažnija, a time i dostojna da vrati oznaku GTX na tržište. Osnovna razlika između klasične izvedbe s jednim elektromotorom i stražnjim pogonom je da GTX ima dva elektromotora, gdje je još jedan postavljen iznad prednje osovine. Time je maksimalna dostupna snaga skočila na čak 299 KS, a vozilo je dobilo pogon na sve kotače. 

Poznate su i performanse, pa tako u Volkswagenu kažu da će ID.4 postići 100 km/h za 6.2 sekundi, dok je maksimalna brzina podignuta na 180 km/h. Dobar podatak je i kako ID.4 sada postaje izuzetno agilan – najbrži je na semaforu sa sprintom do 60 km/h za 3.2 sekundi. 

ID.4 GTX u svakodnevnom korištenju koristi stražnji pogon, a tek nakon što senzori detektiraju nedostatak trakcije ili vozač snažno pritisne papučicu gasa, aktivirat će se i prednji pogon. Radi se o milisekundama te vozač neće osjetiti uključivanje dodatnog pogona, kažu u Wolfsburgu. 

GTX izvedbu ćete lako prepoznati po novoj grafici prednjih svjetala, ali i po 20-inčnim naplacima (broj veći uz doplatu). Diskovi su promjera 358 mm, a naziru se iza prednjih kotača. Ne gledajte straga, jer tamo su iz poznatih razloga i dalje bubanj kočnice. Na popisu je niz sportskih paketa koji uključuju izravniji upravljač, tvrđi ovjes, pa i podesivo podvozje s pet modaliteta rada.

U GTX-u je ista baterija od 77 kWh koja teži 486 kg, a osigurava doseg od 480 km po WLTP-u. Dobra je vijest kompatibilnost s punjačima snage do 125 kW, što znači pola sata punjenja za 300 km dosega.

GTX izvedba je i bogatije opremljena, a mi ćemo ovaj put izdvojiti veći zaslon infotainmenta dijagonale 12 inča te head-up zaslon s AR funkcijom. 

Prodaja počinje ovog ljeta, a u Njemačkoj kreće cijenom od 50.415 eura.

KOMENTARI