instant fap

Vrijeme kad vježbanje ima najviše učinka

Vježba prije doručka rezultira većim gubitak masnoće i većim poboljšanjem razine masnoća u krvi, pokazuje novo britansko istraživanje.

Trening prije doručka omogućuje da izgubite dodatne kilograme, pokazuje britansko istraživanje. Naime, muškarci koji su vježbali prije jutarnjeg obroka nisu samo gubili kilograme brže već su imali i nižu razinu masnoća u krvi. Vježbati je najbolje na prazan želudac, no, stručnjaci dodaju da mršavljenja ne dolazi preko noći, ma kad vježbali.

Dr. Jason Gill, voditelj studije provedene na Sveučilištu u Glasgowu, rekao je da je vježbanje prije doručka dodatno korisno jer prisiljava tijelo da energiju crpi iz naslaga masti.

‘Kada ljudi govore o gubitku težine, to zapravo znači gubljenje masnoća’, dodao je.

Deset ljudi koji su sudjelovali u istraživanju podijeljeni su u tri grupe. Oni koji su vježbali sagorijevali su više masti od onih koji su nakon doručka jednostavno sjedili. Ali oni koji su vježbali prije doručka izgubili su 33 posto više masti od onih koji su vježbali nakon jela.

Vježbanje prije prvog obroka u danu je učinkovitije nego nakon njega, zaključili su.

Testovi su pokazali i da su oni koji vježbaju prije doručka imali veći pad masnoća u krvi, piše British Journal of Nutrition.

Bilo kako bilo, međutim, gubitak tjelesne težine i dalje će vjerojatno biti spor proces. Ipak, dr. Gill je objasnio: ‘Ako hodate žustro jedan sat svaki dan za deset dana ćete izgubiti oko pola kilograma’.

KOMENTARI