instant fap

Znamo ko je prvi, ali znate li preostalih devet najgledanijih videa s YouTubea?!

Neće vas posebno iznenaditi ko je na prvom mjestu najgledanijih YouTube videa u 2012., ali zanimljivo je pogledati ko je, osim Psyja, zaintrigirao milione YouTube korisnika koji su vjerno klikali i stvarali nove zvijezde

psy

Priredila: Kimelma RONDIĆ

1. Psy- Gangnam Style

Video koji je zarazio skoro čitav svijet. Do ovog trenutka ovu hit pjesmu preslušalo je više od 971.518.818. Vrijedi spomenuti i kako je ‘Gangnam Style’ skupio više klikova od svih ostalih na listi zajedno. A uskoro se možemo nadati broju od milijardu klikova.

2. Walk of the Earth – Somebody That I Used to Know (preko 140 miliona)

Riječ je o obradi pjesme ‘Somebody that I used to know’ koju inače izvodi australski pjevač Gotye u duetu sa novozelandskom pjevačicom Kimbra. Ovu originalnu izvedbu su napravili članovi grupe ‘Walk off the Earth’ iz Kanade. Pjesma je, po komentarima, postala popularna diljem svijeta, i broj pregleda se svakodnevno povećeva.

3. KONY 2012 (preko 94 miliona)

30-minutni dokumentarac Kony 2012, predstavlja zloglasnog Josepha Konya, otimača djece i nemilosrdnog pobunjenika iz Ugande. Nakon svega nekoliko dana postao je najgledaniji video uradak na internetu. Samo na YouTubeu, gdje je stavljen ‘glavni’ klip, pogledan je već gotovo 94 miliona puta.

4. Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe feat. Justin Bieber, Selena, Ashley Tisdale (54 miliona)

Prema istraživanjima agencije Nielsen SoundScan, ova zarazna pop pjesmica 16-godišnje Kanađanke, obilježila je ljeto 2012. Pjesma ‘Call Me Maybe’ je broj jedan u Americi na Billboard Hot 100 listi.

5. Epic Rap Battles of History – Barack Obama vs. Mitt Romney (45 miliona) 

Parodija o dvojici kandidata na predsjedničkim izborima u SAD-u, zasjela je na 5. mjesto po broju pregleda, sa čak 45 miliona klikova.

6. A Dramatic Surprise on a Quiet Square (preko 39 miliona)

Sve je započelo ljudskom znatiželjom, a okončalo se na spektakularan način! Ukratko, to je reklama koju je televizijska stanica TNT Benelux objavila na YouTubeu. Reklama je snimljena u Aarschotu, omalenom flamanskom gradiću od svega 30 hiljada stanovnika, a sigurni smo, ovakav “vatromet” šokantnih događaja oni više nikada u životu neće proživjeti. Srećom, ništa od toga nije stvarno, ali slučajnim prolaznicima sigurno nije izgledalo tako.

7. Why You Asking All The Questions? (39 miliona)

Simpatična rap pjesmica po broju klikova zasjela je na 7. mjesto.

8. Dubstep Violin – Lindsey Stirling – Crystallize (38 miliona)

Violinistica Lindsey Stirling spaja klasičnu violinu s dubstep muzikom. Dok eksperimentiše novim muzičkim žanrovima, ona svira bez imalo napora.

9. Facebook Parenting: For The Troubled Teen (35 miliona)

Video u kojem je Tommy Jordan ispalio devet katarzičnih metaka u laptop razmažene 16-godišnje kćeri. Dvije sedmice kasnije, video je postao popularniji od internetske senzacije Rebecce Black i njene pjesme Friday. Sa 215,000 komentara, ovo je video o kojem se najviše pričalo u toj sedmici.

10. Skok Felixa Baumgartnera (30 miliona)

Austrijanac Felix Baumgartner stigao je na Zemlju nakon skoka sa više od 36.000 metara nadmorske visine, koliko je provobitno planirano u okviru misije Red Bull Stratos. On je nakon dvosatnog leta balonom skočio na Zemlju slobodnim padom sa ruba svemira i za svega 10 minuta vratio se kući i oborio najmanje tri svjetska rekorda.

 

KOMENTARI