instant fap
NaslovnicaMagazin

5 stvari koje je potrebno izbjegavati na društvenim mrežama

5 stvari koje je potrebno izbjegavati na društvenim mrežama

Društvene mreže su raznim kompanijama i brendovima pokazale kako su odličan način za direktno povezivanje sa svojim korisnicima, kupcima i općenito svima onima koji simpatiziraju određeni brend (i žele biti u toku sa događanjima). Međutim, koliko god vrlo lagano i zapravo pomalo bezbrižno djeluje posao brige oko profila nekakvog brenda  – to nije baš istinito jer i najmanja pogreška, koja se na prvi pogled ne doima pogreškom, može koštati gubitka određenog dijela publike. Potencijalne pogreške mogu biti stvarno brojne, neke mogu biti i dozvoljene (ako se ne događaju baš često), ali onih nekoliko osnovnih nikako ne smijete činiti.

Koristite svaku društvenu mrežu koja postoji

Iako je vrlo pohvalno ako ste se okrenuli prema komunikaciji sa svojim fanovima putem društvenih mreža (ipak je digitalno doba uzelo itekakav zamah), ne treba zlouporabiti brojnost tih mreža. Naravno da je vrlo jasno kako nisu svi fanovi na svega jednoj mreži, ali unatoč tome najbolje bi bilo ograničiti svoju prisutnost na dvije do tri društvene mreže. Sve više od toga je zapravo nepotrebno, pogotovo ako se među korištenim mrežama zatekla i ona za koju je jako mali broj ljudi uopće čuo (bespotrebno biste trošili vrijeme i materijale na nešto što u konačnici i nema značajnog efekta). Polazeći od svoga brenda i vlastitih ciljeva, potrebno je proučiti koje društvene mreže najbolje odgovaraju onome što želite postići te potom svoje vrijeme posvetite upravo tim mrežama.

Objavljujete statuse koji otkrivaju ama baš sve što radite

Koliko god da je aktivnost važna, s druge strane nije baš dobro ako objavljujete ama baš svaki vaš potez i radnju. Vrlo lako može doći do pada zainteresiranosti spram vas (jer ste tu čitavo vrijeme naizgled bez prestanka, a u tom slučaju objavljivani sadržaj jednostavno ne može biti svaki puta zanimljiv i kvalitetan), a i kada objavite nešto što je uistinu važno – velike su šanse da fanovi to previde. Također, nije svaka vijest niti za objavljivanje, potrebno je znati i moći razlikovati one važne ili zanimljive vijesti od onih koje nemaju značenja. Ako je sadržaj besmislen, prava greška bi bila uopće objaviti ga.

Neaktivnost na mreži

S druge strane, ono što je svakako također potrebno izbjeći jest neaktivnost. Ako ste se već odlučili na vlastitu prisutnost na nekoj od društvenih mreža, onda to i činite. Promašaj bi bio jedno vrijeme objavljivati sadržaj, zatim uzeti pauzu od nekoliko dana (ili tjedana9 i onda se iznova pojaviti. Nedosljednost i neredovitost itekako može koštati gubitka velikog broja fanova. Posebno ukoliko vam se fanovi obraćaju putem mreže, a vi taj post ne vidite jer vas nema. Bilo kakav odgovor sa (velikim) zakašnjenjem upućuje na to da vam fanovi (korisnici, kupci) zapravo niti nisu toliko bitni. Velika pogreška koju je onda teško ispraviti. A ionako svi znamo kako se vijesti nevjerojatnom brzinom šire društvenim mrežama i sigurno nikome ne treba loša reputacija, a pogotovo kada je u pitanju zanemarivanje svojih fanova (bez obzira radi li se to svjesno iz nemara ili nesvjesno).

Slika profila ne odgovara onome što jeste

Profilna slika treba predstavljati vas, vaš brend ili vaš proizvod. Za odabir slike profila ne treba (velika) mudrost i apsolutna greška bi bila postaviti neku sliku koja nema nikakve veze s vama. Prije svega, slika bi vrlo lako mogla navoditi na nešto što je potpuno pogrešno (primjerice ako vas netko odluči potražiti u tražilici i dijelite isti naziv profila kao i još nekolicina, itekako je važno da imate odgovarajuću profilnu sliku koja bi odmah otklonila ikakvu sumnju da li ste to vi ili niste). S druge strane, stranica o kojoj brinete prvenstveno služi u promotivne svrhe te je onda jedino ispravno kao sliku profila odabrati onu koja predstavlja upravo vas.

Opis objavljenog linka ne odgovara sadržaju

Ako imate nekakav kvalitetan i zanimljiv link za objaviti, često se uz link navodi i kratak opis ili obavijest. Ono što nitko ne voli vidjeti jest pročitati jedno u opisu, da bi potom otvaranjem linka vidjeli nešto sasvim drugo. Osim što ovakve situacije znaju iritirati, u konačnici kao efekt dobijemo gubitak vjerodostojnosti. Uskoro fanovi više neće obraćati pozornost na objavljene takve postove, a nedugo zatim vrlo vjerojatno neće obraćati pozornost niti na samu stranicu. U konačnici, biti prisutan na društvenoj mreži znači okupiti oko sebe zajednicu koja cijeni i simpatizira vas i vaš brend i potom održavati taj odnos, a bilo kakav gubitak vjerodostojnosti znači samo jedno – gubitak fanova.

KOMENTARI