Mercedes-Benz najvrjedniji je automobilski brand na svijetu, objavljeno je na u godišnjem izvještaju Brand Finance Global 500, prezentiranom ovih dana na okupljanju Svjetskog ekonomskog foruma. Na generalnoj listi 100 najvrjednijih brendova nalazi se njih deset iz automobilske industrije.
Mercedes-Benz nalazi se na jedanaestom mjestu generalne liste globalno najvrjednijih brendova i na prvom mjestu automobilskih proizvođača, s procijenjenom vrijednošću od 65.04 milijardi dolara. U odnosu na godinu prije, Mercedesova vrijednost porasla je za 7.8 posto
Na drugom je mjestu Toyota, brend vrijedan 58.07 milijardi dolara, s povećanjem vrijednosti od 11 posto u godinu dana. Slijede na listi još dva njemačka brenda, Volkswagen (44.89 milijardi) i BMW (40.48 milijardi). Mitsubishi Group (37.65 milijardi) zaokružuje top 5, s iznadprosječnim porastom vrijednosti od 42,8 posto tijekom jedne godine.
Porsche (33,91 milijardi) i Honda (33,10 milijardi) dalje predstavljaju Njemačku i Japan na šestom i sedmom mjestu, a potom slijedi korejski Hyundai Group na osmom mjestu, s vrijednošću od 20,14 milijardi dolara. Ford je najvrjedniji američki brend i deveti globalno, s vrijednošću od 18,51 milijardi dolara. Nissan, kojemu je u godinu dana vrijednost pala za 4,5 posto na 17,91 milijardi, na desetom je mjestu među automobilskim brendovima.
Ferrari, koji je u istom izvještaju proglašen najsnažnijim svjetskim brendom, ne samo u autoindustriji nego generalno, daleko je od top 10 po vrijednosti brenda. Ferrari vrijedi 9,1 milijardi dolara i na 17. je mjestu među automobilskim brendovima te tek na 206. mjestu među svim brendovima.
Brendovi i njihova vrijednost u milijardama dolara:
- Mercedes-Benz 65.041
- Toyota 58.076
- Volkswagen 44.897
- BMW 40.483
- Mitsubishi Group 37.652
- Porsche 33.911
- Honda 33.102
- Hyundai Group 20.148
- Ford 18.515
- Nissan 17.916
auto.ba
KOMENTARI