instant fap

Mrzite jutro: Šest malih stvari koje će promijeniti sve

Mrzite jutro: Šest malih stvari koje će promijeniti sve

Prvih nekoliko minuta ujutru utiču na cjelokupan dan koji je pred vama, utiče na pozitivnost i produktivnost. U idealnom slučaju koristite aplikaciju na telefonu ili klasični budilnik za ranije ustajanje. Međutim, tako naglo buđenje iz sna može da negativno utiče na vas, pa je korisno naviknuti se na ranije buđenje bez budilnika.

Magazin TIME piše o šest načina sa kojima možete na najbolji način započeti dan, a da sa druge strane ne uništite dobar san koji je blagotvoran.

Dajte sebi bar 15 minuta bez svjetlosti ekrana

Ukoliko ujutru isključujete alarm na telefonu oduprite se porivu da pogledate u telefon, da provjerite poruke, društvene mreže ili e-mail-ove. Ukoliko to ne učinite cijeli dan ćete robovati tehnologiji. Jutro treba da bude posvećeno samo vama. Možete pokušati da isključite notifikacije na početnom ekranu telefona i biće vam mnogo lakše da odolite iskušenjima provjeravanja poruka.

Zamijenite kafu za vodu sa limunom

 

Ukoliko odmah ujutru popijete malo mlake vode sa limunom imaćete višestruke koristi. Ova praksa će vam ubrzati matabolizam, pomoći pri sagorijevanju masnoća, održavanju tonusa mišića, čistiti grlo i usta, daće vam energiju za ostatatk dana. Nakon toga, sačekajte bar pola sata prije doručka. Ovo bi moglo biti teško za kofeinske zavisnike, ali nije nešto što se ne može praktikovati na dnevnoj razini.

Sjedite pravilno

Postoji mnogo načina za „loše ustajanje“, ali samo je jedan najbolji. Ukoliko možete prevrnite se na desnu stranu, a zatim se polako gurnite u sjedeći položaj, a nakon toga ustanite. Ovakav način ustajanja olakšava da se pritisak u tijelu reguliše na prirodan način i veoma je lak ritual za najbolji početak dana.

Postavite ciljeve za dan

Dok se polako dižete iz kreveta ili pripremate vodu sa limunom postavite neke od ciljeva za ostatak dana, ali fokusirajte se na tri glavna. To bi moglo biti spremanje ručka kod kuće da biste uštedjeli novac, večernji trening joge ili zakazivanje pregleda kod doktora koji ste dugo odlagali.

Istegnite se

Jutarnje istezanje se čini tako normalnim i logičnim, ali mnogi ljudi to izbjegavaju i zanemaruju. Možete ga uraditi u kreveti, možete napraviti most ili ukoliko ste spremni za to možete ujutru i vježbati. Tijelo koje je satima lažalo biće vam zahvalno na jutarnjem istezanju i nakon toga biće spremno za nove pokrete.

Meditirajte

 

Nemojte preskakati ovaj dio samo zato što vam se čini dosadnim ili nemate vremena za meditaciju. Meditacija je duga, dosadna, kratka, neugodna, stroga samo onoliko koliko ju mi učnimo takvom. Uspješna meditacija koju možete praktikovati cijeli život može trajati samo nekoliko sekundi. Ukoliko sjedite u udobnom položaju, fokusirate se na čistoću svojih misli, čak i ako to činite u vremenskom intervalu manje od jedne minute to vam može doprinijeti pozitivno i voditi vas ka duhovnom blagostanju što je pozornica za vaš cijeli dan.

Jutarnje navike mogu promijeniti vaš život i pozitivno uticati na vas, pa se zbog toga fokusirajte na njih, na ono što će vam život učiniti boljim.

KOMENTARI