instant fap
NaslovnicaMagazin

Ovi brendovi neće dočekati 2014.

Ovi brendovi neće dočekati 2014.

Nekoliko velikih spajanja, akvizicija ali i bankrota ugasiće neke od najpoznatijih svjetskih brendova ove godine.

Ukoliko ne izađu kao pobjednici iz egzistencijalne borbe ovi brendovi postaće ’zombiji’ tržišta jer se suočavaju sa problemima za koje se pretpostavlja da će staviti katanac na njihova vrata ove godine.

Proizvođač sportskih automobila Lotus već je ranije tokom godine morao da demantuje glasine o bankrotu, dok prodaja po kvartalu iznosi tek 35 vozila.

Microsoft gasi Hotmail, kako bi mjesto ustupio novoj verziji Outlook-a. Jedino što je Hotmail spasilo od ranijeg gašenja je velika baza korisnika koju je tokom novembra prošle godine jedino nadmašio Gmail.

US Airways kompanija nestaće spajanjem sa American Airlinesom. Uprkos tome što će vodeću ulogu u novoj kompaniji preuzeti upravo US Airways, nova kompanija neće ni svojim nazivom American Airlines Group podsjećati na ovog avioprevoznika.

Proizvođač Blackberry-ja, Research in Motion, u borbi za opstnak na tržištu kojim dominiraju iPhone i Android ranije tokom godine odustao je od svog prvobitnog naziva u korist Blackberry brenda. Ostaje pitanje da li će ovaj potez zajedno sa novim modelima telefona biti dovoljni za opstanaka na tržištu.

Upitan je i opstanak Avona na tržištu. Kompanija je nakon pada prodaje, istrage o korupciji i drugih problema dovela novu izvršnu direktorku prošlog aprila.

U cilju da uštedi 400 miliona dolara u toku sljedeće tri godine kompanija je započela sa rezanjem troškova, snzila dividende, otpustila određeni broj radnika, ali i izašla na neka manje profitabilna tržišta poput Vijetnama i Južne koreje.

Ipak, ostaje da se vidi da li će i riješiti probleme uspješno.

KOMENTARI