instant fap

Ovo su simptomi slabog imuniteta

Donosimo vam 7 znakova koji upućuju na to da je vaš imunitet oslabljen, piše Zenstvena.

Žudite za slatkim

Prekomjerno uživanje u slatkišima neće naškoditi samo vašoj figuri, već i imunološkom sistemu koji vas potom neće moći adekvatno štititi od bakterija i virusa.

Jedno istraživanje je pokazalo da 100 grama šećera značajno smanjuje sposobnost bijelih krvnih zrnaca da u narednih 5 sati unište bakterije.

Ne pijete dovoljno vode

Postoji razlog zbog kojega se preporučuje unos tekućine kada ste bolesni. Vaše tijelo treba jako puno tekućine da bi ispralo toksine.

Preporučena količina vode koju treba dnevno unositi ovisi o osobi. Dovoljnu količinu vode unosite ako je vaš urin svjetlo žute boje, gotovo bez boje i mirisa.

Borite se sa suvišnim kilogramima

Svi već znamo da su suvišni kilogrami štetni za srce, mozak i ostale organe.

Treba znati da višak kilograma značajno oslabljuje imunološki sistem.

Oni koji se bore s teškim oblicima gripe ili prehlade često imaju indeks tjelesne mase iznad 40, što prema svim kriterijima označava pretilost.

Prekomjerna tjelesna težina uzrokuje hormonalnu neravnotežu i upalu koja smanjuje sposobnost imuniteta da se obrani od infekcija.

Vaš nos je suv

Curenje nosa je obrambeni mehanizam tijela s kojim pobjeđuje gripu i prehladu.

Sluz u nosu zaustavlja viruse i sprječava njihov ulazak u tijelo.

Ako su vaši nosni kanali suvi, bakterije i virusi će lakše ući u disajni sistem.

Ako suvoća trenutni problem, riješite ga kapima. Ali, ako sa suvoćom neprestano imate problema, obratite se liječniku kako biste otkrili uzrok.

Pod hroničnim ste stresom

Hronični stres jedan od najvećih neprijatelja imunološkog sistema.

Previsok nivo stresa u tijelu neće samo povećati rizik od nastanka gripe i prehlade već će pogoršati i simptome.

Osobe, koje su pod hroničnim stresom, često osjećaju najteže simptome i treba im čak dvostruko duže da se oporave.

Uvijek ste prehlađeni

Ovo je znak koji upućuje da imunitet ne radi kako treba. Odrasla osoba će tokom sezone biti prehlađena do 3 puta, što u prosjeku traje 3 do 4 dana.

Ako ste češće prehlađeni, to znači da nemate razvijen nikakav otpor.

Više spavajte, vježbajte i usvojite zdrave prehrambene navike i počnite konzumirati hranu koja jača imunitet.

KOMENTARI