Plavo-bijela polja / Znate li kako je nastao logotip BMW-a?

Plavo-bijela polja / Znate li kako je nastao logotip BMW-a?

Način nastanka zaštitnog znaka njemačkog proizvođača automobila BMW je vrlo interesantan.

Karl Rapp je 1913. godine osnovao kompaniju Rapp Motorenwerke koja se bavila proizvodnjom avionskih motora. Zbog toga se logo BMW-a dovodi u vezu sa avionskom industrijom odnosno propelerom – što je pogrešno, piše portal Index. hr.

Četiri godine poslije, 1917. godine, nastao je BMW ili Bayerische Motoren Werke. Pet godina firma nije imala logo. Isključivo je bila posvećena proizvodnji velikog broja avionskih motora zbog znatne potražnje, dok je u potpunosti zanemarila zaštitni znak.

BMW je preuzeo amblem od Rappa. Uz dodatak imena i dvije kružnice nastaje prvi logo. Plavo-bijela polja označavaju boje Bavarske. Postavljena su u naopakom položaju jer se tada službene državne oznake nisu moglo koristiti u komercijalne svrhe.

U nekoliko reklama iznad avionskog propelera je stajao natpis kako bi se ukazalo na korijene kompanije u avionskoj industiji. Zbog toga su neki u tome vidjeli logo marke.

Zaštitni znak je nekoliko puta mijenjan. Posljednji put se to desilo 1997. godine, navodi Index. hr.

KOMENTARI