instant fap
NaslovnicaAUTO

Radford Pikes Peak Edition je zvijer za brdske utrke

Radford Pikes Peak Edition je zvijer za brdske utrke

Iako dijele ime i uglavnom istu siluetu, Radford Pikes Peak Edition Type 62-2 nema više ništa zajedničko s izuzetno dobrim cestovnim automobilom.

Ant Anstead i Jenson Button su oživjeli klasičnu marku Radford, koja je proizvela nešto specijalno, trkaći prototip dizajniran za velike brzine i brdske utrke.

“Znam da će ovaj auto biti zvijer”, rekao je Tanner Foust za Top Gear, čovjek koji je dobio zadatak da ovaj lagani automobil zadrži na tlu kako ne bi poletio kada pojuri slavnom stazom u Coloradu u junu ove godine.

“Praktično nema ništa zajedničko s cestovnim automobil osim nekoliko karakteristika dizajna i određenih komponenti, ali je sve ostalo ili modificirano ili prilagođeno u odnosu na ono što koristi cestovni automobil”, dodao je Foust.

Type 62-2 ima aluminijsku šasiju, a Pikes Peak Edition kompozitni monokok koji je 230 mm širi. Prednji i stražnji pod-okvir su također novi, kao i geometrija ovjesa. Novi automobil posjeduje potpuno novo podvozje, prednje i stražnje aerodinamičke dodatke od karbonskih vlakana koji čine da izgleda poput Transformera spremnog za borbu. Sve je izbušeno kako bi se osiguralo vrhunsko hlađenje, snaga i aeroučinkovitost, dok se na krovu nalazi otvor, a nazad veliki spojler.

Automobil pokreće 3,5-litarski V6 motor s kompresorom, a “posuđen” je samo donji blok. Snaga je povećana sa 605 na 700 KS u odnosu na cestovni model, a motor je uparen sa sekvencijalnim mjenjačem s lopaticama za promjenu stepena prijenosa. Snaga se prenosi na stražnje točkove, dok maksimalna brzina iznosi 268 km/h.

Motor koristi specijalnu Mobil1 mješavinu razvijenu specijalno da se nosi s beskompromisnom visinom Pikes Peaka.

“Visina ima ekstreman utjecaj, ne samo na vozača, nego i na automobil. Ne samo da vam nedostaje snaga dok se penjete, nego je i manje zraka potrebnog za hlađenje. Dakle, hladnjaci su do 50 posto manje efikasni, a isto je i s downforceom”, istakao je Foust.

Stoga je hlađenje automobila mnogo “složenije” u odnosu na cestovni automobil kako bi se nosio s pomenutom visinom. Kočnice je pripremio AP Racing, a uključuju nove karbonske diskove, pločice i unikatne papučice.

U unutrašnjosti je samo jedno sjedište koje je postavljeno centralno i zadovoljava propise FIA-e, a teško je svega 3,7 kg. Sam Pikes Peak Edition je težak samo 861 kg, odnosno 200 kg manje u odnosu na cestovni model. Oko 70 dijelova je napravljeno pomoću 3D printera, pa ček i lagana baterija.

KOMENTARI