instant fap
NaslovnicaSport

Ronaldo će poludjeti kada vidi šta je s Coca-Colom napravio ruski selektor jučer

Ronaldo će poludjeti kada vidi šta je s Coca-Colom napravio ruski selektor jučer

Ovih se dana uveliko piše o potezima igrača na Evropskom prvenstvu.

Iako je bilo zaista bitnih dešavanja na terenu, prelijepih golova i poteza, ali i ružnih i tragičnih situacija, nekako se dosta govori o manje važnim stvarima i onima koje se dešavaju izvan zelenog travnjaka.

Cristiano Ronaldo je u ponedjeljak na press konferenciji pred duel Portugal – Mađarska sklonio dvije boce Coca-Cole ispred sebe i svima poručio da piju vodu. Dan kasnije Paul Pogba je, kako mu to i njegova vjera islam nalaže, maknuo bocu Heinekena sa stola.

Na tome nije stalo. Sinoć je junak Italije Manuel Locatelli, poput Ronala, skrivao Coca-Colu. Maknuo je boce jednog od glavnih sponzora EURO-a ispred sebe i na taj način podržao Ronaldovu ideju o zdravom životu.

Za razliku od njih, ruski selektor Stanislav Čerčesov (57) imao je drugačiji nastup. On je nakon što je njegova reprezentacija savladala Finsku s 1:0, na press konferenciji otvorio bocu Coca-Cole i potegao nekoliko gutljaja ovog popularnog napitka.

Tom je prilikom nazdravio strijelcu jedinog gola Alekseju Mirančuku koji je sjedio pored njega.

Nakon loših, eto i dobre reklame za američku kompaniju koja je navodno zabilježila veliki pad na burzi poslije Ronaldovog poteza.

Uglavnom, svjesno ili ne, prvih dana Evropskog prvenstva zavrtjela se uveliko priča o sponzorima i neki mogu biti sretni zbog toga, ma koliko god izgledalo kao loša reklama. 

Iz Coca-Cole odgovorili Ronaldu

Proizvođač bezalkoholnih pića, tvrtka Coca-Cola, odgovorila je Cristianu Ronaldu, koji je na press konferenciji uoči duela Portugal – Mađarska sa stola sklonio dvije boce ovog pića.

Mnogo pažnje izazvao je Ronaldov potez kada je sa stola sklonio boce Coca-Cole te izvadio bocu sa vodom i rekao “pijte vodu”.

Društvene mreže su doslovno eksplodirale, poruke podrške slavnom fudbaleru stizale su sa svih strana, a dan kasnije pojavile su se i informacije, koje su se pokazale netačnim, da je Coca-Cola za kratko vrijeme izgubila četiri milijarde dolara.

Nije dugo trebalo čekati da se oglase iz američke tvrtke. Poručili su da svako ima svog favorita za piće i različite ukuse i potrebe.

“Svako ima svog favorita za piće i različite ukuse te potrebe”, poručili su iz Coca-Cole. Očito da ih Ronaldov potez nije previše zabrinuo.

KOMENTARI