instant fap

Svakodnevno konzumiranje jedne šolje crne kafe može poboljšati zdravlje srca

Svakodnevno konzumiranje jedne šolje crne kafe može poboljšati zdravlje srca

Pored dobrog okusa, jedna od najvećih prednosti konzumiranja kafe je ta što vam pomaže da se razbudite i dobijete više energije. Prema najnovijim podacima, nauka se slaže da kafa ipak nije toliko štetna kao što se prethodno mislilo.

U tri velika istraživanja je učestvovalo više od 21.000 Amerikanaca, a Američko udruženje za bolesti srca (AHA) je utvrdilo da svakodnevno konzumiranje bar jedne šolje obične crne kafe može smanjiti dugoročni rizik od zatajenja srca. U jednom od istaživanja rizik je bio isti kod osoba koje ne piju kafu i kod onih koji je piju jednom dnevno. Međutim, oni koji su svakodnevno pili dvije ili više šolja crne kafe smanili su rizik za približno 30 posto.

“Iako nisu u mogućnosti dokazati uzročnost, intrigantno je da ova tri istraživanja sugeriraju da je pijenje kafe povezano sa smanjenim rizikom od zatajenja srca i da ona može biti dio zdravog načina prehrane ako se konzumira bez dodavanja šećera i mliječnih proizvoda s visokim udjelom masti”, napisala je u izjavi Penny Kris – Etherton iz Američkog udruženja za bolesti srca.

Istraživači napominju da se ovo isključivo odnosi na crnu kafu, što znači da dodavanje mlijeka, vrhnja, šećera i slično može poništiti bilo kakve zdravstvene beneficije koje navedeni tip kafe može ponuditi. Naravno, ona može povećati pritisak i uzrokovati nervozu i loš san. Ako primijetite da se ovo događa, smanjite broj šolja koje konzumirate svakog dana, piše Real Simple.

Pored toga, potvrđeno je da način pripreme može igrati ulogu u tome koliko kafa može biti dobra za vaše zdravlje. Filtrirana kafa je najzdravija, dok nefiltrirani aparati mogu imati negativan utjecaj. Oni prilikom pripreme mogu “izostaviti” hemijski spoj koji se nalazi u kafi poznat pod nazivom cafestol, što može uzrokovati LDL-holesterol.

“Zaključak: uživajte u kafi umjereno, kao dio sveukupnog načina prehrane zdravog za srce Jedite voće i povrće, cjelovite žitarice i mliječne proizvode s niskim udjelom masti”, dodala je Kris – Etherton.

KOMENTARI