instant fap
NaslovnicaMagazin

Zara obrisala jezivu reklamu s Instagrama: I poznate bh. ličnosti priključile se pozivu na bojkot

Zara obrisala jezivu reklamu s Instagrama: I poznate bh. ličnosti priključile se pozivu na bojkot

Kontroverzna reklamna kampanja modnog brenda Zara izazvala je negativne reakcije širom svijeta, uključujući i poznate ličnosti u našoj zemlji. Na društvenim mrežama brenda pojavile su se fotografije nove kolekcije, koje su mnogi protumačili kao povezanost sa stradanjem Palestinaca, potičući na bojkot.

Nakon masovnih reakcija, Zara je brzo uklonila fotografije sa Instagrama, ali screenshoti su ostali i ozbiljna šteta po njihov brend već je načinjena.

Hana Hadžiavdagić je podržala bojkot, jasno izražavajući svoje ogorčenje prema Zari, dok je novinarka Šejla Cocalić izrazila svoje neslaganje s postupkom brenda, ističući da su ono što su godinama gradili uništili jednim potezom, koji je teško shvatljiv i neetičan

Adi Bebanić, novinar i voditelj, nazvao je kampanju provokacijom i ismijavanjem situacije u Palestini. Izrazio je svoje razočaranje te najavio osobni bojkot brenda, ističući da je ova kontroverza nadišla granice ukusa i senzibiliteta.

Oštre kritike su stizale sa svih strana, a i influenserice Aida Đapo i Ana Bavrka su javno izrazile svoje ogorčenje

Ilda Humićinfluenserica koja je ranije radila za Zaru, izrazila je duboko razočaranje te je obrisala aplikaciju brenda s mobilnog uređaja. Istaknula je da je Zara godinama gradila imidž temeljen na priči o jednakosti, ali da je sada sve srušeno promoviranjem proizvoda na način koji je označila kao najnehumaniji.

Influenserica Mirela Redžić je također podržala bojkot i istaknula da je ovo važna lekcija za sve. Pozvala je na podršku domaćim brendovima i otvaranje butika koji će zaposliti ljude koji su možda izgubili poslove zbog bojkota.

Mirela Redžić
Foto: instagram: Mirela Redžić

Dodat ćemo da je i bivša direktorica KCUS-a Sebija Izetbegović reagovala na ovu reklamu.

“Tako sramno.
Tako odvratno.
Tako bolesno zlo.
Nikad više u ZARU”, poručila je Izetbegović.

U konačnici, Zara se suočava s masovnim gubitkom povjerenja potrošača, a javnost pokazuje jedinstvo u osudi kampanje koja je, prema mnogima, prešla granice dobrog ukusa i etičnosti.

KOMENTARI